“Premium pizza ??? Niet echt ....”

La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 236 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Bij La Trattoria draait de essentie rond een lekkere vers gebakken Pizza met ultra dunne bodem, genuttigd samen met een glaasje authentieke Italiaanse wijn. Glutenvrije pizza's zijn eveneens onze specialiteit.
15 juli 2019 beoordeeld

Wij eten heel graag echte Italiaanse pizza en kwamen naar hier met redelijk wat verwachting gezien men hier "premium" pizza promoot. De pizza's waren niet slecht maar we hebben al heel wat betere gegeten. De pizza hier wordt veel te hard gebakken. Blijkbaar is dit hun eigen stijl maar volgens ons gaat er dan veel van de smaak verloren. Jammer, wij komen hier vermoedelijk niet meer terug, we kennen betere pizzeria's !

Datum van bezoek: mei 2019
Dominique B, Owner van La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste,

Iedereen kan zijn eigen mening hebben uiteraard. Alles wordt echter vers gebakken en indien u een andere bakwijze gewoon bent kan u dit steeds aan ons melden en vragen om een andere bakwijze.
Wij kunnen alleen maar vaststellen dat ons clienteel jaar na jaar stijgt en dat mensen onze manier van aanpak best kunnen smaken. En ja andere zaken hebben ook hun eigen clienteel. Daarom hoeft onze aanpak niet persé bekritiseerd te worden. Graag had ik dan gehad dat u uw volledige naam en beroep en werkplaats aan ons kenbaar maakt en dan zal ik op mijn manier uw prestaties op de werkvloer eens publiekelijk beoordelen. Hebben we een deal of niet?

Mvg? Dominique B.

6 juli 2019 beoordeeld

Heel lekkere pizza , dunne krokante bodem met vers ingrediënten beleg , snel bediening . Voor me een top pizza . Zekker terug komen !

Datum van bezoek: juli 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn schat hier gegeten. Omdat ik glutenvrij moet eten kregen wij dit als tip. Het is er geweldig je kan er overheerlijk pizza eten

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte bediening, super vers zoals het hoort. Parma en Napoli large zijn aanraders. Lekkere rode huiswijn.

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza’s in La Tattoria! Ruime keuze en rijkelijk belegd! Aangenaam dat je zelf je pizza kan samenstellen want onze jongste is nogal kieskeurig. Doen we zeker nog eens!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine geweest? Deel je ervaringen!