“Heerlijk pizza”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 236 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Bij La Trattoria draait de essentie rond een lekkere vers gebakken Pizza met ultra dunne bodem, genuttigd samen met een glaasje authentieke Italiaanse wijn. Glutenvrije pizza's zijn eveneens onze specialiteit.
6 juli 2019 beoordeeld

Heel lekkere pizza , dunne krokante bodem met vers ingrediënten beleg , snel bediening . Voor me een top pizza . Zekker terug komen !

Datum van bezoek: juli 2019

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn schat hier gegeten. Omdat ik glutenvrij moet eten kregen wij dit als tip. Het is er geweldig je kan er overheerlijk pizza eten

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte bediening, super vers zoals het hoort. Parma en Napoli large zijn aanraders. Lekkere rode huiswijn.

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza’s in La Tattoria! Ruime keuze en rijkelijk belegd! Aangenaam dat je zelf je pizza kan samenstellen want onze jongste is nogal kieskeurig. Doen we zeker nog eens!

Datum van bezoek: februari 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet overtuigd van het restaurant..Pizza's heel gewoontjes.. Een kanjer van een hond die in de zaak vertoeft (is dit oké voor het voedselagentschap ? ) en de uitbater die je geen blik gunt.. Voor mij niet voor herhaling vatbaar ..

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Trattoria, Premium Pizza & Italian Wine geweest? Deel je ervaringen!