“Leuk en gezellig”

't Apertje
Geclassificeerd als nr. 352 van 780 Restaurants in Brugge
Keukens: Midden-Europees
29 maart 2018 beoordeeld

Zeer gezellige ruimte met opvallende verlichting. Sympathieke ontvangst met een patéhapje en dan een bordje smaakvolle mosseltjes. Wij zijn zeer tevreden van de paling in 't groen = aanrader.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel rustig gezellig ....goed bediend geweest met zeer verfijnd en lekkere menu door sympathieke gastvrouw ...zeker voor herhaling vatbaar ...wij gasn zeker nog terug

25 maart 2018 beoordeeld

Bistro ‘t Apertje is voor de ligging alleen al zeker een bezoekje waard, gelegen langs de Damse vaart en met een prachtig zicht op de Vlaamse Polders.
De uiterst sympathieke gastvrouw Daisy doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook chef-kok Xavier brengt regelmatig zijn eigen creaties de zaal binnen hetgeen voor een gemoedelijke, aangename sfeer zorgt.
Als echte palingliefhebbers trekken we regelmatig op ontdekkingstocht naar palingrestaurants in de streek. Dit restaurant kreeg recent nieuwe eigenaars, een nieuwe kaart en een nieuw elan…..dat moesten we dus zeker proberen en … het was meer dan de moeite waard.
De paling is van uitstekende kwaliteit: smaakvol en het juiste formaat. Verse, handgesneden frietjes en betaalbare lekkere wijn (te verkrijgen per glas!) maken het genieten compleet.
En voor diegenen die niet kunnen kiezen uit paling in ’t groen (met tal van verse kruiden), paling in de room of gebakken paling (perfect gebakken, niet vettig), is er het concept “den twijfelaar”, drie bereidingen van paling om te delen:ronduit schitterend!

17 maart 2018 beoordeeld

hier onlangs gegeten met vrienden. 3 gangen lunch genomen en was een keuzemenu. Zeer netjes voorgesteld. Mevrouw was zeer attent en vriendelijk. heel leuk kader.

5 maart 2018 beoordeeld

We hebben genoten van de aangeboden menutjes.
Elk gerecht heeft zijn eigen originaliteit en is prijs/kwaliteit pefect.
De lekkere italiaanse wijnen waren de perfecte afwerking van dit etentje.
Gezellig kader om met meerdere te tafelen.
Zeer vriendelijke uitbaters die een persoonlijke ‘touch’ geven

Reizigers die 't Apertje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Apertje geweest? Deel je ervaringen!