“weinig kwaliteit voor een prijzige maaltijd”
Beoordeling van 't Apertje

't Apertje
Geclassificeerd als nr. 352 van 780 Restaurants in Brugge
Keukens: Midden-Europees
25 februari 2018 beoordeeld

voor ons een mindere goede ervaring "kleine" porties voor de prijs die je betaald
gaan eten met 5 personen 4 maal kreeftensoep (kleine portie)
-1 maal gebakken paling ,slechts 8 stukjes paling( niet al te groot) enkel blaadjes tuinkers op bord en 1/4 stukje citroen(paling droog zonder wat bakjus)
- 1 maal paling in de room (ook hier slechts 8 stukjes paling en zeer karig met de room saus hier ook enkel blaadjes tuinkers) nergens bij de paling een klein slaatje of dergelijks
2 maal gebakken zeetong ( normale tot mooie portie zeetong met een slaatje apart geserveerd, maar waar was de botersaus bij de zeetong ?? waarschijnlijk in de oven gebakken met als gevolg zeer droge zeetong op bord
- 1 maal filet pur (mooie portie)
wel alles extra bij te betalen (we kregen allemaal slechts enkele frietjes op bord, met de vraag of we nog enkele frietjes konden krijgen geen probleem maar ze stonden wel op de rekening
Idem met de filet pur,werd normaal gezien geserveerd met pepersaus maar aangezien onze dochter geen pepersaus lust vroegen ze zelf of er eventueel wat ketchup bij mocht , wat natuurlijk prima was maar de ketchup stond wel op de rekening!!!!!

eten viel redelijk mee (niet slecht maar ook geen wauw) bediening ook enkel (schoonheid)foutjes
prijzig voor wat je krijgt.
voor ons geen aanrader en ook niet waard om nog eens terug te gaan.
jammer, vroeger was het beter. hopelijk zullen de nieuwe eigenaars (naar onze mening) zich herpakken !!!!

27 januari 2018 beoordeeld

Onze eerste kennismaking met ’t Apertje, rustig gelegen aan de Damse Vaart met ruime parkeergelegenheid. Het was een blij weerzien met de beide chefs die hun draai al helemaal gevonden hebben in hun onlangs overgenomen zaak. Het bistrorestaurant is knus ingericht in warme kleuren en met oog voor de privacy van elke tafel. Chef Xavier blijft verrassen met zijn inventieve keuken terwijl chef Daisy met charmante klasse iedere gast op een attente manier in de watten legt. Het was genieten van de vertrouwde amuse van focaccia met mousse van breydelham en van een portie smakelijke Bouchot-mosseltjes – heerlijk fingerfood! Daarna kozen we een ‘Split to Share’ gerecht, bestaande uit 3 verschillende bereidingen met handgepelde grijze garnalen, een leuke formule om diverse hapjes te proeven. Als hoofdgerecht hadden we vol-au-vent van hoevekip en kalfszwezeriken en gebakken zeetong, beiden geserveerd met handgesneden frietjes en een frisse salade. We dronken er een gekoelde Sancerre bij en sloten de maltijd af met een tasje thee met snoepertjes erbij. Proficiat met de geslaagde overstap en graag tot de volgende keer!

7 januari 2018 beoordeeld

Mochten hier deelnemen aan een familiefeest en het eten was werkelijk af, van de aperitiefhapjes tot aan het dessert. Deze zaak zou recent zijn overgenomen door de vroegere uitbaters van de Breugel in Damme. Zowel de presentatie als de bereidingen van de verschillende schotels die werden opgediend, was uitstekend. De bediening is professioneel en erg vriendelijk.

3 maart 2017 beoordeeld

In het Apertje kan men echt degusteren. Het Bistronomie menutje laat toe te kiezen uit diverse gerechten voor een aantrekkelijk budget.

4 november 2016 beoordeeld

In dit restaurant heb je een luchmenu voor ongeveer 40 euro. Lekker! Voor mij mag er iets minder room in de gerechten, maar de smaak zat echt wel goed. Vlotte bediening. Bij de kazen als dessert kregen we geen uitleg. Dat was niet professioneel.
Maar vooral lekker gegeten in gezellig restaurantje.

Reizigers die 't Apertje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Apertje geweest? Deel je ervaringen!