“lekker eten en vriendelijke bediening”

GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House
Geclassificeerd als nr. 103 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Brits
Dineropties: Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Reserveringen
7 november 2017 beoordeeld

mijn dochter wilde rond 12 uur een pannenkoek eten en dat was geen probleem.
de dame zei wel het zijn 2 grote pannenkoeken in het gedacht dat een 5 jarige dat niet helemaal alleen kon opeten. maar mijn dochter heeft alles kunnen opeten. dat had ze nog niet veel gezien.

ik heb een lekker bangel gegeten, groot vermoeden dat de groeten uit een zakje kwamen en niet vers waren.
anders was alles oke.

netheid kan wel beter. anders was alles oke.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bord was onvolledig. Dit gaven we aan omdat het menselijk foutje was. Dit bord kwam terug en was nog steeds onvolledig.. dus ja jammer..

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als bagel liefhebber niet echt veel keuze en niet super. Vriendelijke bediening en leuk om te zitten. Er zijn betere bagelzaakjes.

Virginie L, Responsable relations clients van GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

You can not please everyone, à lot of our clients likes our bagels... Sorry for you

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet goed, de bagels waren van te voren gebakken en hij bestellen werden ze opgewarmd waardoor ze zeer droog werden. Dit zelfde verhaal geldt voor de pannekoeken, deze werden ook van te voren gebakken en opgewarmd bij bestellen. Ook waren ze droog en veel te lang gebakken.

We can not please everyone!

5 augustus 2017 beoordeeld

Wat een heerlijke plaats! Hier kom ik zeker nog eens :)

Op een zonnige namiddag ben ik hier beland met een heerlijke koffie en lekker taartje. En ik had geluk wat er was nog één plaatsje vrij buiten! Een gezellige terras in één van de meest leuke straatjes in Brugge!

De kaart biedt een uitgebreide keuze van allemaal verse producten tegen eerlijke prijzen. Het personeel was zeer vriendelijk en deed hun best om de klanten het meer dan naar hun zin maken!

Een echte aanrader dus!

Reizigers die GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House geweest? Deel je ervaringen!