Concertgebouw Brugge
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
stop voor een drankje

leuk interieur gezellig voor drankje. ze geven hier ook maaltijden maar dat moeten we nog ... meer lezen

Beoordeeld op 9 november 2019
vijfdeleerjaar
Brugge, België
via mobiele applicatie
Circuit concertgebouw

We waren nog nooit in het Concertgebouw van Brugge geweest en besloten het middels het Circuit ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
800m2010
Geertruidenberg, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 72 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brugge
vanaf 3,43 US$
vanaf 55,02 US$
vanaf 1,18 US$
vanaf 28,66 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Niet het mooiste gebouw van bruggen dat zeker niet. Maar wel een plek waar altijd prachtige muziek te belusteren valt. Zeer goeie keuze in concerten.

Ideaal gelegen met een prima. Parkeervooorziening en toch midden in de stad.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooie zaal , akoestisch zeer in orde alles duidelijk aangegeven. Drank prijzen zeer schappelijk en toiletten prober. Gratis vestiaire is ook een plus punt

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017

Het café is verbonden met het Concertgebouw zelf. Je kunt er voor of na het concert gezellig een babbel doen met vrienden-concertgangers. Betaalbare prijzen. WiFi. Vriendelijke ontvangst.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 2 april 2016

Vorig weekend genoten van een concert van Bart Peeters: we zaten op rij J en stoelen 16/18, maw super plaatsen met prachtig zicht op het podium.
Bart Peeters kan natuurlijk als geen ander een plek in vuur en vlam steken, super ambiance en zalige avond. Super akoestiek en mega gezellig, met een sterrenhemel als sfeermaker!

We komen zeker nog terug en kijken uit naar de kalender van het concertgebouw Brugge.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 26 december 2015

Perfecte plaats om te genieten van al wat mooi is op een podium. Ruime zitplaatsen, schitterende akoestiek, goede bar voor een drankje.

Datum van activiteit: december 2015