“Leuk”

Concertgebouw Brugge
Geclassificeerd als nr. 71 van 153 dingen om te doen in Brugge
Attractiegegevens
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagochtend met de kinderen rondgewandeld in Het Concertgebouw.
Mooi parcours doorheen gans het gebouw. Kinderen zoeken stempels en we komen ondertussen in tot nu toe ontoegankelijke plaatsen in het Concertgebouw.
Zeer blij dat het nu een open huis is en dat de kunst nu toegankelijk is voor iedereen.
Muziek maken in de Soundfactory vonden ze ook super.
Komen zeker nog eens terug.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het mooiste gebouw van bruggen dat zeker niet. Maar wel een plek waar altijd prachtige muziek te belusteren valt. Zeer goeie keuze in concerten.

Ideaal gelegen met een prima. Parkeervooorziening en toch midden in de stad.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaal , akoestisch zeer in orde alles duidelijk aangegeven. Drank prijzen zeer schappelijk en toiletten prober. Gratis vestiaire is ook een plus punt

16 mei 2017 beoordeeld

Het café is verbonden met het Concertgebouw zelf. Je kunt er voor of na het concert gezellig een babbel doen met vrienden-concertgangers. Betaalbare prijzen. WiFi. Vriendelijke ontvangst.

Bekijk meer beoordelingen
2 april 2016 beoordeeld

Vorig weekend genoten van een concert van Bart Peeters: we zaten op rij J en stoelen 16/18, maw super plaatsen met prachtig zicht op het podium.
Bart Peeters kan natuurlijk als geen ander een plek in vuur en vlam steken, super ambiance en zalige avond. Super akoestiek en mega gezellig, met een sterrenhemel als sfeermaker!

We komen zeker nog terug en kijken uit naar de kalender van het concertgebouw Brugge.

Reizigers die Concertgebouw Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Concertgebouw Brugge geweest? Deel je ervaringen!