TripAdvisor

Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Perfecte service.
Vriendelijke bediening in een gepast kader voor Brugge.
De Normandische pannenkoek is uitstekend !

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden een bon voor een verwenontbijtje bij Carpe Diem. Dit was helemaal in orde, het was heel lekker en de vrouw die ons bediende was heel vriendelijk.

4 weken geleden beoordeeld

niet druk die dag; hangt er van af. Bij drukke dag moet men veel geduld hebben. Zeer aangenaam kader. Verwenkoffie met allerlei lekkere dingen. Normandische pannenkoek was maar zo; is telkens NIET DOORBAKKEN!. Ober vroeg of het in orde was. Toen ik zei zozo, kwam ie directe pannenkoek flamberen. Maakte de pannenkoek al veel beter.Super vriendelijke ober. We zagen dat het binnengerende in het tweede deel van de zaal !!

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een omelet met chocolademelk.
De omelet was heerlijk en het was veel. Je krijgt ook een brood mandje erbij met veel brood en lekker brood. De omelet zat wel in een gloeiend heette pan. Dit was niet handig. Verder ziet de chocolade melk van het huis er heel leuk uit maar hij valt tegen. De ober deed zijn best om iedereen te helpen maar het was gewoonweg te druk voor één man.
Ik vond het wel te prijzig wat je er voor krijgt.

Datum van bezoek: juni 2019
7 juni 2019 beoordeeld

Van de kinderen bongo bon gekregen voor vaderdag
gekozen voor carpe dien
Zeer mooi ouderwets kader
Bediening zeer vriendelijk . Kregen alles aan tafel in overvloed .
Brood en koeken lekker vers en heerlijke koffie !!!!
Kinderen Bedankt !!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Tearoom Carpe Diem bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tearoom Carpe Diem geweest? Deel je ervaringen!