Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 16,20 US$
vanaf 22,60 US$
vanaf 25,50 US$
Beoordeeld op 17 november 2017

Mooie tentoonstelling, experience. Brengt je terug naar de gouden eeuwen van Brugge. Zeer goed opgebouwd en prachtig verteld en in beeld gebracht. De VR-experience moet je ook zeker meenemen. En aan het eind naar het Duvelorium!

LaurentCool1435, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Beste ZwarteLeeuw,

Alvast bedankt voor uw beoordeling op TripAdvisor. Het doet ons deugd om te horen dat u een leuke ervaring had in zowel Het Historium, de Virtual Reality en Het Duvelorium.
We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi verhaal maar veel geld voor zo'n kort bezoek.
Wij waren er tegen opening, weinig volk en alles verliep zeer vlot

Beste Kimberly,

Bedankt voor uw beoordeling op TripAdvisor.
Het doet ons plezier dat uw bezoek vlot verlopen is.
We zullen de beoordeling meenemen in de toekomst gezien we elke dag streven naar topkwaliteit en service met Het Historium.

Beoordeeld op 6 november 2017

Het historie biedt in een aantal taferelen een doorkijk naar het middeleeuwse Brugge. Je krijgt een beter begrip hoe belangrijk deze stad in de middeleeuwen was. Voor kinderen en voor volwassenen.

Beste Piet,

We willen uw hartelijk bedanken voor de reactie op TripAdvisor.
Hopelijk kunnen we u binnenkort nog eens verwelkomen.

Laurent

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard wel wat prijzig ! Voor kinderen ook erg leuk om te zien (spannend). Mooi uitzicht over de markt .

Beste Mario,

Alvast bedankt voor uw reactie op TripAdvisor.
Het doet ons plezier om te horen dat u en uw familie een geslaagd bezoek hadden bij ons.

Beoordeeld op 25 oktober 2017

Je ziet dat er veel moeite voor gedaan is, zeer origineel voor Brugge!
Toch, voor de prijs had ik net iets meer van de toer verwacht.
Er werd niet zozeer veel over de geschiedenis verteld in het filmpje, eerder een mooi liefdesverhaal.
Ik bleef wat op mijn hoger zitten qua info.
Wat wel super is, is het cafe die verbonden is na de voorstelling. Deze is ook zonder voorstelling te bezoeken!