“Prachtig gemaakt”

16,75 US$*
Vanaf
Bruges Historium-ticket met audiogids
Geclassificeerd als nr. 38 van 159 dingen om te doen in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
3 december 2017 beoordeeld

Wat mij betreft een prachtig uitgevoerd stukje entertainment. Mooie decors, professioneel gefilmd en afgemaakt met bijbehorden geuren pakte dit verhaal me zeker. Als je voor een uitgebreide historie van Brugge komt ben je op een verkeerd adres. Kom je voor een leuk, technisch mooi uitgevoerd stukje entertainment met een prachtige kijk op het Brugge in haar hoogtij dagen dan zit je hier goed.

LaurentCool1435, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Dear PeterDeBruijn,

Bedankt voor je reactie. Het is geweldig om te horen dat u genoten hebt van uw bezoek!

Tot de volgende keer!

17 november 2017 beoordeeld

Mooie tentoonstelling, experience. Brengt je terug naar de gouden eeuwen van Brugge. Zeer goed opgebouwd en prachtig verteld en in beeld gebracht. De VR-experience moet je ook zeker meenemen. En aan het eind naar het Duvelorium!

LaurentCool1435, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Beste ZwarteLeeuw,

Alvast bedankt voor uw beoordeling op TripAdvisor. Het doet ons deugd om te horen dat u een leuke ervaring had in zowel Het Historium, de Virtual Reality en Het Duvelorium.
We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verhaal maar veel geld voor zo'n kort bezoek.
Wij waren er tegen opening, weinig volk en alles verliep zeer vlot

Beste Kimberly,

Bedankt voor uw beoordeling op TripAdvisor.
Het doet ons plezier dat uw bezoek vlot verlopen is.
We zullen de beoordeling meenemen in de toekomst gezien we elke dag streven naar topkwaliteit en service met Het Historium.

6 november 2017 beoordeeld

Het historie biedt in een aantal taferelen een doorkijk naar het middeleeuwse Brugge. Je krijgt een beter begrip hoe belangrijk deze stad in de middeleeuwen was. Voor kinderen en voor volwassenen.

Beste Piet,

We willen uw hartelijk bedanken voor de reactie op TripAdvisor.
Hopelijk kunnen we u binnenkort nog eens verwelkomen.

Laurent

Bekijk meer beoordelingen
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard wel wat prijzig ! Voor kinderen ook erg leuk om te zien (spannend). Mooi uitzicht over de markt .

Beste Mario,

Alvast bedankt voor uw reactie op TripAdvisor.
Het doet ons plezier om te horen dat u en uw familie een geslaagd bezoek hadden bij ons.

Reizigers die Historium Brugge bekeken, bekeken ook

In Historium Brugge geweest? Deel je ervaringen!