“Van dit ontbijt zeker geen spijt!”
Beoordeling van Li O Lait

Li O Lait
Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Snelle hap in Brugge
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: is de éérste échte koffie- en theebar in Brugge. gevestigd in een oud pand, dat een halve eeuw toebehoorde aan de kunstenaar Roger Gobron. de uitbaatster heeft de sfeer van dit mooie pand helemaal kunnen behouden, en combineren met de sfeer van een moderne koffiebar. sterke punten: artisanale koffie- en thee, bagelmaaltijden, uitstraling, bagelmaaltijden, enkele artisanale bieren (wisselende brouwers) muziek: funky, latin en jazz....
29 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbeten in dit hippe koffie tentje. Ga vooral niet in de rij staan bij That’s Toast maar loop een paar meter door. Je hoort hier voor de fantastische koffie te komen maar het ontbijt is ook een aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2023

8 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Li O Lait is op zich niet zo'n goedkope ontbijtzaak. Voor een plain bagel, een gebakje en een bijzonder warm drankje betaalde ik 11 euro. Echter, het gebakje was niet zo bijzonder, en de bagel smaakte ook heel gewoon. In de winkel kun je ze zo ook kopen. De koffie met chocolade was niet zo professioneel, want de chocolade was naar de bodem gezakt. Dus was het gewone koffie met onderaan chocoladesaus.

Al bij al had ik een leuke tijd, was het gezellig en was de bediening snel.

Datum van bezoek: januari 2023
25 november 2022 beoordeeld

Een vaste waarde in Brugge ondertussen. De koffies zijn altijd lekker, het interieur is telkens opnieuw verrassend gezellig en origineel.

Datum van bezoek: september 2022
13 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten een ontbijtbagel. Er zat veel ei tussen en het smaakte. Drankjes waren erg lekker! We werden snel bediend en werden niet buitengekeken.

Datum van bezoek: november 2022
21 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend vond zijn bagel niet lekker (het was geen roerei maar 1 grote massa klodderig ei) en dus vroeg hij of hij misschien wat anders mocht. Daar werd eerst heel moeilijk over gedaan dus toen vroeg hij of hij het geld terug mocht want hij had maar 1 hap genomen. Uiteindelijk mocht ie toch wat nieuws uit kiezen maar ook deze bagel was erg matig (droge kip, taaie bagel). Ik had een croissantje, deze was helaas ook droog. De koffie en sapjes waren wel lekker.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Li O Lait bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Li O Lait geweest? Deel je ervaringen!