Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel
en hele mooie stijlvolle kamer op loopafstand van het centrum. Prima ontbijt ook, parkeren mogelijk dus zeker een aanrader wanneer je verblijf in Brugge zoekt!!!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 januari 2018

The Golden Tree hotel, is in een oud prachtig gebouw op korte afstand van centrum Brugge.
Kamers zijn erg klein, plus tot onze verrassing kwam bij de hoofdprijs die we al betaalden ook nog 12,50 euro per persoon bij, voor het ontbijt. Zijn er nu geen positieve dingen te melden over Golden Tree hotel ? jawel heel kort bij het centrum van Brugge, dat een geweldige stad is. Waar we ons twee dagen heel goed hebben vermaakt. Alleen de tweede dag toen we terug kwamen in het hotel, hadden we weer een verrassing !? kamer was totaal niet schoongemaakt, geen nieuwe handdoeken !! En het heel vervelende is, er is geen receptie waar je met je klachten terecht kunt is. Dus volgende morgen moet je, je eerst aankleden, naar receptie/ontbijt service en je beklag doen. Dus handdoeken mee gekregen en dan kun je gaan douchen. Na lang aandringen, want zelf kwamen ze niet op de gedachten ons te compenseren, zelf voor gesteld, gratis ontbijt ! Nou ja, dat ging dan wel.
Kort samen gevat The Golden Tree hotel Brugge, een maal maar nooit meer. Te duur voor de service die geboden wordt.
Brugge als stad, fantastisch, geweldig, dus daar komen we graag terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 november 2017

Keurig hotel, kamers schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn goed (niet te hard en niet te zacht). Ontbijt prima (alleen koffie is minpuntje, tenzij je van koffie-extract houdt).
Dichtbij centrum. Ligging is inderdaad aan een redelijk drukke weg, wijzelf hebben hier geen hinder van ondervonden.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Een mooi oud gebouw met vriendelijk personeel maar met een aantal belangrijke minpunten:

1. Geluid: Het hotel ligt aan de 4 baans ringweg om Brugge, en heeft geen isolerend dubbel glas en geen airco.
Raam open -boven de snelweg dus waar 90 km/uur wordt gereden en een groot deel van de nacht optrekkende motors en (vracht)verkeer rijden- of raam dicht en geen ventilatie.
2. Parkeerplaats is onbewaakt, niet afgesloten, matig verlicht en daardoor diefstal gevoelig, zeker aan de voet van de snelweg.
3. Receptie is tot 20 uur bemand, dus beperkte incheck mogelijkheid.
4. Badkamer met schimmel in de hoeken passend bij slechte ventilatie en ouderdom van het hotel.
5. Prijs: €130 voor een nacht waar de helft meer op zijn plaats zou zijn.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Afgelopen week vriendelijk ontvangen in een mooi ingerichte lobby. Na het inchecken, zijn mijn vriendin en ik naar onze kamer gegaan. Hier troffen we een grote puinhoop aan, aangezien de schoonmaakster het niet schoon had gemaakt. Vervolgens heeft de gastheer ons een goede service verleend door onze kamer kostenloos te upgraden naar een superior tweepersoonskamer. Helaas viel deze kamer ons enigzins tegen doordat de badkamer verbouwd en nog niet geheel afgerond was. Verder hing er een rare geur en lag de kamer aan de straatkant waardoor het verkeer binnen goed te horen was. Ook was het beddengoed niet geheel schoon, zo trof ik gele vlekken aan op mijn kussen. Ondanks dat de gastheer aangaf dat er niet geklust zou worden de volgende ochtend, was dit wel het geval. Op de gang werd om 9 uur 'ochtends begonnen met werkzaamheden die in de kamer goed te horen waren. Ondanks de 3 sterren van het hotel en de superior kamer, ben ik in 2 sterren hotels verbleven die ik in het geheel beter heb ervaren.

Datum van verblijf: augustus 2017