Zana
Itterbeck, Duitsland

Net hotel op toplocatie

Beoordeling van Hotel Bourgoensch Hof
4,0 van 5 bollen24 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijk ontvangst. Locatie is top en ook het uitzicht van onze kamer was mooi op het water. Kamer en badkamer redelijk qua grootte en netjes en schoon. Douche in het bad, voor lange mensen onmogelijk om staand te douchen. Zitje buiten de slaapkamer en naast de badkamer wat erg praktisch is wanneer de een wil uitslapen en de ander op de laptop wil werken.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Hotel centraal om alle bezienswaardigheden lopend te bereiken. Auto op loopafstand in...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Bourgoensch Hof
3.3 km van Hotel Bourgoensch Hof
Gratis parkeren
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 27 januari 2023

Van de buitenkant en op de website ziet het er supermooi uit. Maar wat een romantisch nachtje had moeten worden draaide uit op een grote teleurstelling. Ik had ver vantevoren gereserveerd bij het hotel zelf en gekozen voor een kamer met uitzicht op de straat/ een pleintje. Op de foto’s ziek de kamers er mooi uit. Wat we kregen was een wit kantoorhok op de begane grond, zonder direct daglicht of ramen die open kunnen. Ik had een klacht ingediend bij binnenkomst maar er was blijkbaar verder niets vrij of geen ruilmogelijkheid. Achteraf nog een mail gestuurd, maar dat werd afgedaan met een standaard antwoord waardoor ik me niet serieus genomen voelde. Als ik dit vooraf wist had ik hier zeker niet voor gekozen.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 15 januari 2023 via mobiele applicatie

fijn hotel... dicht bij het centrum... netjes en schoon
Ontbijt is goed.. met een redelijke variatie alleen jammer dat ze geen verse broodjes serveren.
Wel jammer dat de hotelbar niet open was.
personeel is vriendelijk maar het zou iets vlotter kunnen

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 30 juni 2022

Last minute booking, zeer vriendelijke en behulpzame man met gevoel voor humor. Zeer nette kamer met alle comfort en prachtig uitzicht. Onbijt was inorde in een zeer mooie onbijtzaal. Wij komen zeker terug!
29/06-30/06

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastische locatie (midden in het centrum), uitstekende bedden en (op aanvraag bij het hotel) parkeren op 100 meter afstand. Rustige kamer aan de binnenplaats (bij reserveren om gevraagd).
Wat wil je nog meer? De prijs is alleszins redelijk.

Kamertip: Vraag olm een kamer aan de gracht of aan de binnenplaats. Reserveer een parkeerplaats.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Wij hebben met de jaarwisseling en de dag daarna in dit hotel overnacht. Bij aankomst ontdekten wij al dat onze kamer niet gelijk was aan de foto die op de boeking staat i.p,v canal view zaten wij aan de straatzijde. De foto misleid dus de uiteindelijke boeking. De receptie bevestigde dit en wij werden terug verwezen naar Booked.net. Bij thuiskomst zijn wij hierover in contact geweest met de organisatie maar de klacht werd niet overgenomen.
Het zou mooi zijn geweest als het hotel hier het adequater in had gehandeld. En booked. net weet heel goed het exacte prijsverschil als commissie te innen.

Kamertip: Let op de foto en de uiteindelijke bevestiging bij he boeken
Datum van verblijf: januari 2022