2 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Matjies
Last minute
Beoordeling van Hotel Bourgoensch Hof
30 jun 2022 beoordeeld
Last minute booking, zeer vriendelijke en behulpzame man met gevoel voor humor. Zeer nette kamer met alle comfort en prachtig uitzicht. Onbijt was inorde in een zeer mooie onbijtzaal. Wij komen zeker terug!
29/06-30/06
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.0 km van Hotel Bourgoensch Hof
  • Lol.travel
Zwembad
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastische locatie (midden in het centrum), uitstekende bedden en (op aanvraag bij het hotel) parkeren op 100 meter afstand. Rustige kamer aan de binnenplaats (bij reserveren om gevraagd).
Wat wil je nog meer? De prijs is alleszins redelijk.

Kamertip: Vraag olm een kamer aan de gracht of aan de binnenplaats. Reserveer een parkeerplaats.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Wij hebben met de jaarwisseling en de dag daarna in dit hotel overnacht. Bij aankomst ontdekten wij al dat onze kamer niet gelijk was aan de foto die op de boeking staat i.p,v canal view zaten wij aan de straatzijde. De foto misleid dus de uiteindelijke boeking. De receptie bevestigde dit en wij werden terug verwezen naar Booked.net. Bij thuiskomst zijn wij hierover in contact geweest met de organisatie maar de klacht werd niet overgenomen.
Het zou mooi zijn geweest als het hotel hier het adequater in had gehandeld. En booked. net weet heel goed het exacte prijsverschil als commissie te innen.

Kamertip: Let op de foto en de uiteindelijke bevestiging bij he boeken
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 14 juli 2021

Een droom met uitzicht op het kanaal, een authentieke belevenis van de stad Brugge. Kamer ruim, zeer verzorgd, heerlijke bedden en mooie en propere badkamer. En zo heerlijk rustig, uitstekende service, kom graag terug!

Kamertip: Beste met view op het canal
Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juni 2021

Positieve:
Zeer vriendelijk personeel
Goed alternatief voor ontbijt tijdens corona
Goeie ligging, volledig in het stadscentrum

Negatief:
Kamers waren ouderwets
Als de gordijnen open waren konden de buren mee binnen kijken.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 27 april 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 nachten verbleven in dit hotel, in kamer 233 ( dit is de kamer met het uitstekende raam aan de voorkant).
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en werden we vlot doorverwezen naar onze kamer. Deze was mooi ruim net zoals de badkamer. Alles was netjes gekuist bij aankomst. Het bed lag zeer comfortabel en als je een bad wou nemen was er snel warm water en warm genoeg. Het bad lag ook comfortabel. Wij hadden ook de optie van ontbijt genomen en deze was zeker in orde! Per persoon kregen we 6 broodjes/koeken, een thee of koffie en een drankje. De man zei ook dat we zeker mochten terug komen voor meer. Ook lagen er suggesties voor take away om savonds te eten . ( Arthie’s en La Gondola zijn zeker aanraders)
Zeer goede locatie!

Wij geven dit hotel een mooie 4/5.
De reden waarom we geen 5/5 geven is omdat het qua afwerkingen hier en daar wat beter gedaan kon worden in de kamer.
We misten een hoog tafeltje om aan te diner in de kamer ( door COVID)
Handdoeken waren hard.
Toilet was te hoog geplaatst.

Overall: prijs/kwaliteit was dit zeker in orde.

Datum van verblijf: maart 2021