2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
FindHotel
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 121
getaroom.comUS$ 144
Beoordeeld op 6 juni 2021

Positieve:
Zeer vriendelijk personeel
Goed alternatief voor ontbijt tijdens corona
Goeie ligging, volledig in het stadscentrum

Negatief:
Kamers waren ouderwets
Als de gordijnen open waren konden de buren mee binnen kijken.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 27 april 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 nachten verbleven in dit hotel, in kamer 233 ( dit is de kamer met het uitstekende raam aan de voorkant).
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en werden we vlot doorverwezen naar onze kamer. Deze was mooi ruim net zoals de badkamer. Alles was netjes gekuist bij aankomst. Het bed lag zeer comfortabel en als je een bad wou nemen was er snel warm water en warm genoeg. Het bad lag ook comfortabel. Wij hadden ook de optie van ontbijt genomen en deze was zeker in orde! Per persoon kregen we 6 broodjes/koeken, een thee of koffie en een drankje. De man zei ook dat we zeker mochten terug komen voor meer. Ook lagen er suggesties voor take away om savonds te eten . ( Arthie’s en La Gondola zijn zeker aanraders)
Zeer goede locatie!

Wij geven dit hotel een mooie 4/5.
De reden waarom we geen 5/5 geven is omdat het qua afwerkingen hier en daar wat beter gedaan kon worden in de kamer.
We misten een hoog tafeltje om aan te diner in de kamer ( door COVID)
Handdoeken waren hard.
Toilet was te hoog geplaatst.

Overall: prijs/kwaliteit was dit zeker in orde.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 19 april 2021

Voor één nachtje verbleven, voor de 2de keer nu en weer was het top. Zelf in corona tijden een aanrader. Je kan nog genoeg doen in Brugge. Kamer en uitzicht was geweldig, ontbijt super geregeld. En heel vriendelijk ontvangen! En locatie is perfect, alles dichtbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Uitstekende locatie, vlak in het centrum. Alles netjes verzorgd!Hygiëne regels worden er goed opgevolgd! Vriendelijk personeel! Ook een dikke pluim aan de ontbijtdame die dat schitterend doet!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 11 oktober 2020

Zeer hygiënisch hotel en kamers,vriendelijk personeel schitterende ontbijtruimte en terras zeker voldoende als ontbijt
Op de kamer zou een dimbare verlichting gezelliger geweest zijn
Voor ons een aanrader

Kamertip: Straatzijde is wat rumoerig