2 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Priceline
Volledig restitueerbaar voor ma 11 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 19 april 2021

Voor één nachtje verbleven, voor de 2de keer nu en weer was het top. Zelf in corona tijden een aanrader. Je kan nog genoeg doen in Brugge. Kamer en uitzicht was geweldig, ontbijt super geregeld. En heel vriendelijk ontvangen! En locatie is perfect, alles dichtbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Uitstekende locatie, vlak in het centrum. Alles netjes verzorgd!Hygiëne regels worden er goed opgevolgd! Vriendelijk personeel! Ook een dikke pluim aan de ontbijtdame die dat schitterend doet!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 11 oktober 2020

Zeer hygiënisch hotel en kamers,vriendelijk personeel schitterende ontbijtruimte en terras zeker voldoende als ontbijt
Op de kamer zou een dimbare verlichting gezelliger geweest zijn
Voor ons een aanrader

Kamertip: Straatzijde is wat rumoerig
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangen. Als je opmerking maakt over verwarrende mail over parking, schuift hij alles af op booking.com. geeft niks uitleg en noteert niks voor ontbijt. Als wij 3 u later terugkomen op zijn vraag, is keuze beperkt tot enkel 8u voor ontbijt. Handdoeken in kamer hangen boven bad. Wc hangt te hoog zelfs voor volwassen persoon. Frigo draait open naar foute kant. Bij uitchecken , gewoon betalen. Geen bedankt of vraag van hoe verblijf was. Triest.

Datum van verblijf: juli 2020
Johannes Allewaert, General Manager van Hotel Bourgoensch Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste Michel,

Bedankt om tijd te nemen om uw ervaring te delen.

We hebben elkaar gesproken bij het inchecken en uw houding was zeer aanvallend. U had een antwoord via booking.com over het bed type, aanzien als een antwoord over de parking. Wanneer ik duidelijk maakte dat u in dat bericht kon zien dat eigenlijk over het bed ging, wou u dat niet aanvaarden en werd u vijandig.

Het was voor mij de eerste keer dat een klant zo moeilijk reageert, maar dat is uiteraard uw recht. Het maakt het er echter wel niet aangenamer op. De handdoeken hangen boven het bad zodat u het bad niet uit moet om de handdoeken te nemen.

Door de maatregelen voor Covid-19 zijn het aantal tafels in de ontbijtzaal beperkt, daardoor moet er tijdelijk gereserveerd worden. Hierdoor kan het zijn dat er tegen de avond voordien de keuze beperkter is. Het is 'first come, first served'.

Door de vijandige reactie bij check-in kan het inderdaad dat we bij check-out iets afstandelijker waren, hiervoor alvast mijn verontschuldigingen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden de kamer met uitzicht op de rivier en dit was prach-tig! Adembenemend om wakker te worden met de Brugse zon die straalt over het water! Nette, verzorgde kamer en heel lekker ontbijtbuffet. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020