20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijk personeel, goede bedden badkamer met lekkere shampoo’s het ontbijt is simpel maar voldoende, hotel ligt zeer centraal alles dichtbij! Parkeren op ca 10min lopen in het mooie Brugge met zeer veel cafés en restaurants!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer 322 geeft een fantastisch zich over de kanalen van Brugge. Wat een plaatje. Kamer zelf is gedateerd maar ruim en schoon in een prachtig oud pand. Ontbijt was goed.
De locatie is erg goed, je zit midden in het centrum. Normaliter zit je tijdens een stedentrip niet lang op je kamer maar met dit uitzicht moet je daar wel even tijd voor maken.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige kamer in middeleeuws pand, prachtig uitzicht, stil ondanks de zeer centrale ligging, dus geen oordopjes nodig, goede service: alles waarop wij gehoopt hadden was voor elkaar! Minder geschikt voor gasten die moeite hebben met traplopen; er is geen lift in dit hotel.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is echt top! Vriendelijkheid tegenover onze hond ook. Leuk oud en romantisch hotel. Ze zijn aan het verbouwen maar daar hebben wij niet heel veel last van gehad. Kamer is niet super mooi hotel ook niet. Maar voor deze prijs heb je echt een super locatie. Wij hadden ook nog eens een schitterend uitzicht. Ontbijt is erg summier.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
6 maart 2017 beoordeeld

Gezellig maar eenvoudig hotel.Mooie kamer op het 2de verdiep met badkamer,tv en waterverwarmer om koffie te zetten.Eenvoudig maar lekker ontbijt.Op ongeveer 500 meter van de grote markt en zijn winkelstraten.

Kamertip: Vragen naar de grootste kamers,de mogelijkheid gehad om een kleinere kamer te bekijken maar deze zou ik afraden,niet zo gezellig.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner