Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 27 november 2021

Prachtig boutique hotel met perfecte ligging. Overdekte parkeergarage en de Brugse Grote Markt op een steenworp afstand. Zeer vriendelijke en persoonlijke service van de eigenaresse, alsmede het beste glutenvrije ontbijt wat wij tot op heden in België gezien hebben!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021

Hotelontvangst was zeer geslaagd, doch wat de kamer betrof, deze zou als laatste een renovatie gehad hebben, wat in onze ogen niet het geval was. Heel wat puntjes die te verbeteren waren. Qua vriendelijkheid top. Veel lawaai aan straatkant.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 juli 2020

Gekozen voor Alegria vanwege de ligging, naast de Biekorf garage. En vanwege de persoonlijke benadering. Een kleinschalig, knus, mooi recent verbouwd hotel met leuke winkel inclusief. Met een fijne ambiance en zeer prettige eigenaresse. Onze kamer was op de 1e verdieping met leuk uitzicht op de mooie achtertuin en daar ook ontbeten in de zon. De Covid19 maatregelen worden zeer strikt gehanteerd wat prettig is.

Datum van verblijf: juli 2020
Veronique De Muynck, Owner van Hotel Alegria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review. Ondanks de maatregelen pogen wij steeds
onze hotelgasten maximaal te laten genieten. Fijn dat we hierin geslaagd zijn!

Mvg
Receptie Hotel Alegria ***
voor De familie De Muynck

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel met prima bed, erg fijne douche en zeer gast rijke ontvangst. Samen met mijn vriendin hier 3 nachten geslapen.
Goed ontbijt. Enig minpunt was dat ik geen eitje bij het ontbijt aanwezig was. Verder prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland hebben wij een overnachting in Brugge gedaan. Werden gastvrij onthaald terwijl we pas laat atriveerden. Kregen veel tips voor bezienswaardigheden in de stad. Mooie kamer en lekker ontbijt. Dik tevreden! Ik kan het zeker aanbevelen.

Gr Geert

Datum van verblijf: maart 2019