Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 19 juli 2020

Gekozen voor Alegria vanwege de ligging, naast de Biekorf garage. En vanwege de persoonlijke benadering. Een kleinschalig, knus, mooi recent verbouwd hotel met leuke winkel inclusief. Met een fijne ambiance en zeer prettige eigenaresse. Onze kamer was op de 1e verdieping met leuk uitzicht op de mooie achtertuin en daar ook ontbeten in de zon. De Covid19 maatregelen worden zeer strikt gehanteerd wat prettig is.

Datum van verblijf: juli 2020
Veronique De Muynck, Owner van Hotel Alegria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review. Ondanks de maatregelen pogen wij steeds
onze hotelgasten maximaal te laten genieten. Fijn dat we hierin geslaagd zijn!

Mvg
Receptie Hotel Alegria ***
voor De familie De Muynck

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel met prima bed, erg fijne douche en zeer gast rijke ontvangst. Samen met mijn vriendin hier 3 nachten geslapen.
Goed ontbijt. Enig minpunt was dat ik geen eitje bij het ontbijt aanwezig was. Verder prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland hebben wij een overnachting in Brugge gedaan. Werden gastvrij onthaald terwijl we pas laat atriveerden. Kregen veel tips voor bezienswaardigheden in de stad. Mooie kamer en lekker ontbijt. Dik tevreden! Ik kan het zeker aanbevelen.

Gr Geert

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 21 juli 2018

Je arriveert bij een winkel...maar de receptie is inderdaad daar . Zeer vriendelijke behulpzame dame bij onthaal.Mogelijkheid om te parkeren om de hoek is ideaal in hartje Brugge.
De kamers zijn zeer verzorgd en smaakvol ingericht.Het bed is een droom zo zacht . Bij het ontbijt vallen er echter wat steken .Persoonlijk misten wij verse pistolets, koeken en croissants die nochtans op een
steenworp afstand te verkrijgen zijn .De aangeboden zelf afgebakken ,,dingetjes,, zijn echt niet meer van deze tijd .Het verse fruit en zelfs groetjes bij het ontbijt , zijn overheerlijk .Dit hotel is mede dankzij zijn ligging een aanrader. Elders ontbijten maakt van je verblijf in Brugge een TOP ervaring .

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Het was een beetje raar om bij aankomst een ouderwetse pettenwinkel aan te treffen. Bovendien werden we verwelkomd door een vrouw die weggelopen leek uit een middeleeuws schilderij waardoor we dachten dat we op het verkeerde adres beland waren. Bleek ook dat we niet de geboekte periode konden blijven doch slechts 2 nachten, wegens werken. Uiteindelijk viel de kamer niet tegen, maar enige vorm van luxe moet je hier zeker niet verwachten. Wij gaan er zeker niet terug!

Datum van verblijf: januari 2018