TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland hebben wij een overnachting in Brugge gedaan. Werden gastvrij onthaald terwijl we pas laat atriveerden. Kregen veel tips voor bezienswaardigheden in de stad. Mooie kamer en lekker ontbijt. Dik tevreden! Ik kan het zeker aanbevelen.

Gr Geert

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 21 juli 2018

Je arriveert bij een winkel...maar de receptie is inderdaad daar . Zeer vriendelijke behulpzame dame bij onthaal.Mogelijkheid om te parkeren om de hoek is ideaal in hartje Brugge.
De kamers zijn zeer verzorgd en smaakvol ingericht.Het bed is een droom zo zacht . Bij het ontbijt vallen er echter wat steken .Persoonlijk misten wij verse pistolets, koeken en croissants die nochtans op een
steenworp afstand te verkrijgen zijn .De aangeboden zelf afgebakken ,,dingetjes,, zijn echt niet meer van deze tijd .Het verse fruit en zelfs groetjes bij het ontbijt , zijn overheerlijk .Dit hotel is mede dankzij zijn ligging een aanrader. Elders ontbijten maakt van je verblijf in Brugge een TOP ervaring .

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Het was een beetje raar om bij aankomst een ouderwetse pettenwinkel aan te treffen. Bovendien werden we verwelkomd door een vrouw die weggelopen leek uit een middeleeuws schilderij waardoor we dachten dat we op het verkeerde adres beland waren. Bleek ook dat we niet de geboekte periode konden blijven doch slechts 2 nachten, wegens werken. Uiteindelijk viel de kamer niet tegen, maar enige vorm van luxe moet je hier zeker niet verwachten. Wij gaan er zeker niet terug!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op steenworp afstand van het centrum. De kamers zijn mooi, schoon en sanitair ook. Heerlijke douche en heerlijk bed. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt is ok verse ananas en mango. Verse broodjes. Beleg en ontbijtgranen. Helaas geen ei noch gebakken noch gekookt. Zou wel iets beter kunnen gezien de prijs per nacht van onze kamer 150 eur. Verder prima!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging , waar we supervriendelijk onthaald werden door de gastvrouw , kamer smaakvol ingericht en propere kamer en badkamer , alles wat je nodig hebt is aanwezig , met een lekker ontbijt was dit in zijn geheel een topervaring, Zullen met plezier terugkeren

Datum van verblijf: december 2017