“leuke koffiebar”

Geclassificeerd als nr. 23 van 762 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
25 november 2022 beoordeeld

Dit is een populaire plek in Brugge. Het is er heel aangenaam, de bediening is top, het aanbod is top, het interieur is top.
Klein minpuntje vind ik persoonlijk de akoestiek. Ik vond het er luid toen ik er laatst was. Ik vluchtte met mijn cappuccino naar de zeteltjes boven, en daar was het een stuk aangenamer vond ik.

Datum van bezoek: oktober 2022

23 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

een ontbijt met een kindje erbij dat op de gsm speelde, de irritante eigenaar die geen choco had en blijkbaar tegen kinderen een probleem had kwam nors reageren. Wachten op het eten duurde 40 minuten, bijna lunchtijd en dat voor een ontbijt... Blijf er weg en zeker met kinderen!

Datum van bezoek: augustus 2022
Deroo_Jos, Eigenaar van Books & Brunch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2022

Beste,
Er staat nergens op onze kaart vermeld dat er choco beschikbaar is. Verder is het bekijken van filmpjes op een gsm mét het geluid storend voor de andere tafels. Daarom vroeg ik vriendelijk om dit stiller te zetten. Ik zou dit evengoed doen bij volwassenen... Kinderen zijn echter zeer welkom bij ons!
Vriendelijke groeten,
Jos Deroo

21 juli 2022 beoordeeld

De glutenvrije croq bleek achteraf niet glutenvrij te zijn. Je moest dit aanstrepen op de kaart ( hebben wij gedaan ,extra omcirkeld zelfs) en dat is waarschijnlijk niet gezien. Wij hebben het niet extra gevraagd, gingen er vanuit dat het goed zat. Onze rest van de dag en avond waren vreselijk. Mijn dochter is vreselijk ziek geworden, heeft de hele middag overgegeven. Onze trein naar Amsterdam ging pas om 19.30. Dag verpest dus.

Datum van bezoek: juli 2022
Deroo_Jos, Eigenaar van Books & Brunch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Geachte mevrouw,
Onze oprechte excuses voor deze fout. Gezien mijn echtgenote zelf zwaar allergisch is (en steeds een epi-pen mee moet hebben) besteden we zeer veel aandacht aan allergieën. Desondanks moet ik het kruisje bij de glutenvrije baguette over het hoofd hebben gezien. Nogmaals mijn excuses voor deze menselijk fout.

10 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig, gezellig tentje. Erg knus ingericht en een paradijs voor boekenwurmen en mensen die van heerlijk (bio) food houden. We hebben genoten

Datum van bezoek: februari 2022
28 januari 2022 beoordeeld

Voor iemand die van lekker eten houdt en boeken liefhebber is , is dit een waar paradijs.
Wij hebben hier zeer lekker gegeten en terwijl ook nog een 8-tal leuke boeken gekocht. Hier komen we zeer zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!