“Best Brunch”

Geclassificeerd als nr. 19 van 735 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel en een hele unieke locatie! Heerlijk om even te brunchen/ontbijten!

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Unieke plek om lekker te ontbijten of lunchen.
Leuke bediening, creatieve gerechten,relaxte muziek en een hele leuk sfeer

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede brunch in een hele aangename setting. 100% corona proof bediening. Hier is zeer goed over nagedacht. Top!

25 juli 2020 beoordeeld

Dit blijft al jaaaaren een ongelofelijk lekker adres,
de kwaliteit blijft stijgen, een heerlijke en ook eerlijke kaart.
We zijn blij van iedere keer naar Jos & Tabitha van Books & Brunch te gaan met ons volk.
*trots*

25 juli 2020 beoordeeld

Lekker en bijzonder, maar naar mijn mening klopt de prijs-kwaliteitverhouding niet. Weliswaar de gezonde salade waarnaar wij op zoek waren op de kaart, maar geen 16 Euro waard. Leuk om ondertussen je kinderen boeken voor te kunnen lezen

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!