“Heerlijk, knus ontbijt”

Geclassificeerd als nr. 18 van 737 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk genoten van een uitgebreid ontbijt bij Books and Brunch. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen. De naam laat het al raden, de eigenaar is ook een groot boekliefhebber. Nog bedankt voor de nuttige tips over de fantasyboeken.

Datum van bezoek: januari 2020

6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje verstopt op het marktpleintje vind je deze leuke plek. Met een vriendin gaan ontbijten voor de gluten vrije opties zoals havermoutpannenkoeken en gluten vrij brood. Alles was het heerlijk met veel boeken en toffe bediening

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke setting in een soort van bibliotheek. Vriendelijk personeel en lekkere lunch. Wij waren er op zaterdag ochtend en het was vrij druk, gelukkig nog wel een tafeltje kunnen krijgen zonder te reserveren. Tip voor de volgende bezoekers: reserveer op tijd! Ze hebben beperkte zitplaatsen.

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

dagje Brugge met dochter. Lunchen is niet altijd eenvoudig vanwege serieuze lactose- en glutenintolerantie. Bij Books & Brunch kan dat dus wel. Heerlijk broodje met lactosevrije kaas en groenten, lekker slaatje met aangepaste vinaigrette en nog een homemade bananen/amandel ijsje toe. Perfect!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Rond half 2 hier naar toe gelopen vanwege de goede recensies, helaas door een zeer onvriendelijk man de deur gewezen daar we niet gereserveerd hadden. Voor lunch reserveren? Moet niet gekker worden.

Datum van bezoek: augustus 2019
Deroo_Jos, Owner van Books & Brunch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Geachte mevrouw,
Gezien ons restaurant slechts over 30 zitplaatsen beschikt overstijgt de vraag inderdaad soms het aanbod. Onze vaste gasten (en vele eenmalige bezoekers) nemen dan inderdaad de moeite om te reserveren, zelfs voor een lunch. Zo gek is dat, als je niet ontgoocheld wil worden... Dit is trouwens het geval in vele van de kleine restaurants in Brugge, zeker tijdens het toeristisch hoogseizoen.
met vriendelijke groeten,
Jos Deroo

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!