“Beste brunch ooit”

Geclassificeerd als nr. 23 van 804 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo lekker gaan ontbijten. Zeker de Belgische wafels (met spek!) zijn de max. Daarnaast genoten wij ook van het uitgebreid ontbijt, enorm lekker en zeer uitgebreid! Wij moeten alvast niet meer eten tot deze avond. Prijs-kwaliteit dik in orde. Heel gezellig en toffe bediening.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier na een recentie te lezen in een magazine binnen gestapt, het ligt niet op het toeristenpad en dat maakt het leuk. Er is een speelhoekje voor de kids en lekker eten en natuurlijk snuister plezier tussen de boeken

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte toch een plekje gekregen van de serveerster! Erg gastvrij en flexibel! Kleurrijke zaak met heel veel boeken, een gezellige plek om te genieten van een boek met heerlijk eten.

Datum van bezoek: januari 2019
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, goeie porties. Prijs wel aan de hoge kant, zoals op meer plekken in Brugge. Er kon gereserveerd worden, wat er voor zorgde dat er veel mensen binnen kwamen met de vraag of er nog een plekje was en nee te horen kregen terwijl er nog drie of vier tafels leeg waren. Dit gaf wel een gehaast gevoel tijdens het eten. Ook kregen wij te horen dat we een uurtje konden zitten en daarna weer weg moesten omdat de tafel dan gereserveerd was.

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

mooie zaak... lekker bio ontbijt maar er staan ook Vega en andere speciale versies op de kaart. verdiep je ook eens in een goed boek.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!