“Love this place”

Geclassificeerd als nr. 33 van 796 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontbijten is elke keer opnieuw een klein feestje: het eten is lekker, de sfeer gezellig, de bediening heel sympathiek. En als boekenliefhebber kan ik hier elke keer opnieuw één of meerdere boeken voor een zacht prijsje op de kop tikken.
Één van mijn favoriete plekjes in mijn mooie stad!

Datum van bezoek: november 2018

1 november 2018 beoordeeld

Super ontbeten met onze drie dochters ! Boekenconcept is prachtig uitgewerkt. Heel vriendelijk onthaald. Hier komen wij zeker terug !

Datum van bezoek: oktober 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is gewoon heel erg lekker. Neen, niet goedkoop, maar verser kan niet en de porties zijn royaal. Royale ontvangst ook. En kan nauwelijks wachten om dat 2ehands prachtigexemplaar te beginnen lezen.

Datum van bezoek: oktober 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met al die boeken een gezellige plek. Het eten was niet slecht, maar ook niet zo speciaal. En ook niet goedkoop.
Het duurt ook even alvorens je bediend bent, al verwittigen ze je daar wel voor op de kaart.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige plek met leuke sfeer en lekker eten. Volgens de kinderen de lekkerste salade. We proefden de homemade limonade : een aanrader, lekker fris en dorstlessend.
Voor iedere van ons stond er iets lekkers op de kaart en iedereen was blij met zijn keuze!
Toffe plek, leuke sfeer en goede bediening!
Een aanrader om een dagje Brugge compleet te maken!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!