“Super ontbijtadresje”

Geclassificeerd als nr. 33 van 796 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
1 november 2018 beoordeeld

Super ontbeten met onze drie dochters ! Boekenconcept is prachtig uitgewerkt. Heel vriendelijk onthaald. Hier komen wij zeker terug !

Datum van bezoek: oktober 2018

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is gewoon heel erg lekker. Neen, niet goedkoop, maar verser kan niet en de porties zijn royaal. Royale ontvangst ook. En kan nauwelijks wachten om dat 2ehands prachtigexemplaar te beginnen lezen.

Datum van bezoek: oktober 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met al die boeken een gezellige plek. Het eten was niet slecht, maar ook niet zo speciaal. En ook niet goedkoop.
Het duurt ook even alvorens je bediend bent, al verwittigen ze je daar wel voor op de kaart.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige plek met leuke sfeer en lekker eten. Volgens de kinderen de lekkerste salade. We proefden de homemade limonade : een aanrader, lekker fris en dorstlessend.
Voor iedere van ons stond er iets lekkers op de kaart en iedereen was blij met zijn keuze!
Toffe plek, leuke sfeer en goede bediening!
Een aanrader om een dagje Brugge compleet te maken!

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door het lezen van een blog bij dit bijzondere tentje terechtgekomen. Een ruime keuze aan gerechten deed ons hongerig buikje verblijden. Alles van de kaart is vers bereid, maar dit merk je ook wel in de portemonnee. Echter was dit het meer dan waard (35 euro voor twee drankjes en twee grande croques). Het thema (boeken) komt vrijwel overal terug; van de kaartenhouders op tafel tot het toilet aan toe. Daarnaast erg gastvrij behandeld, de gastheer wist veel over de stad.

Mochten we Brugge weer bezoeken, dan zouden we zeker terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!