TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“verborgen juweeltje in brugge”
Beoordeling van Books & Brunch

Books & Brunch
Geclassificeerd als nr. 24 van 834 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

gezellig restaurantje verborgen in hartje brugge. ik hou van het concept en heb een heerlijk wafelontbijt gegeten. goeie bediening, ze zijn er ook flexible: ik drink bijvoorbeeld geen koffie en mocht meteen een ander alternatief kiezen. als ik kon zou ik er elk weekend vertoeven. ik zou toekomstige bezoekers wel aanraden er redelijk vroeg te zijn of als je als groep gaat te reserveren. maar anders zeker 5 stars

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te lunchen. Niet goedkoop maar je krijgt er wel een flinke lunch voor terug. 2 goed belegde bruine boterhammen met zalm op een mijn partner 2 boterhammen met serrano. Beiden heerlijk!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Books & Brunch is een gemoedelijke en prettige plek. Buiten is er weinig plek, maar de zon staan bijna altijd goed. Binnen is het knus en word je als bezoeker omringt door boeken. Leuk detail: er staat butterbeer op de kaart. We gingen voor een lunch. Het brood met omelet was lekker en genoeg, helaas was het brood met guacamole toch wat weinig, zeker voor de prijs. Daarvoor hadden de sneeën wat dikker gemogen of zelfs op een bolletje in plaats van een normale boterham. Fijne, gemoedelijke plek maar iets te prijzig voor wat er geserveerd wordt.

15 maart 2018 beoordeeld

Veel keuze. Lekker vers ontbijt, grote porties. Gezellig interieur, vriendelijk personeel en snelle bediening.

Datum van bezoek: maart 2018
13 maart 2018 beoordeeld

Enkele weken geleden genoten van een heerlijk ontbijt: heel erg lekker, verzorgd, zeer ruime porties, ... Bovendien krijg je er een zeer vriendelijke bediening en een uitstekende verhouding prijs-kwaliteit bovenop... Topadresje!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Books & Brunch bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Books & Brunch geweest? Deel je ervaringen!