Fred S

Beoordeling van The Black Swan Hotel
5,0 van 5 bollen21 feb 2024 beoordeeld
Leuk en net hotel.
Personeel erg vriendelijk.
Wij hadden een kamer op de begane grond en deze was gerenoveerd.
Kamer mooi en netjes schoon. Badkamer mooi en schoon. Bed was goed.We zaten aan de straatkant achterzijde van het hotel.
Dubbele ramen dus geen enkel last van straatverkeer of mensen die erlangs lopen.
Ontbijt was goed en lekker. Wij hadden ook een parkeerplaats geregeld op ca 4 minuten loopafstand. Het hotel ligt op ca 5 minuten lopen van het centrum van Brugge.
Helaas konden we niet in de binnentuin vanwege de regen.
Zeker aan te raden
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • Booking.com
1.7 km van The Black Swan Hotel
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 24 juli 2023

Wat een fijn hotel! Sfeervol, authentiek, mooi gelegen in het centrum. Ontvangst was in het Engels maar heel vriendelijk. Geen lift maar voor ons geen probleem. Mooie glas in lood details, sfeervol binnentuintje waar je ook kon ontbijten. Kamer ruim genoeg voor 3 personen maar hadden zelfs 4 bedden die ook fijn lagen, badkamer netjes, modern en schoon. Tafel voor waterkoker (geen theezakjes maar die heb ik altijd zelf bij me), zithoekje, tv. 1 raam ging niet goed dicht maar er zat een hor in, voor ons geen probleem. Ontbijt glutenvrije broodjes heel fijn, verder genoeg keuze in hartig, zoet, fruit, verschillende soorten drinken. Wij komen hier graag nog een keer terug! Dan niet met z'n drieën met voor een romantisch weekend met z'n tweeën.

Kamertip: Brugge is een fijne, niet te grote stad met leuke winkeltjes en mooie gebouwen. Het hotel ligt een paar straten van het centrum af.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 15 oktober 2022 via mobiele applicatie

Via booking.com dit hotel geboekt voor €150,- per nacht en een gemiddelde beoordeling van 8,1. Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan, waarna we met de ontzettend steile trap naar onze kamer konden. Deze viel behoorlijk tegen, erg klein en warm. De vloer kraakt enorm, er zit een soort van harmonica deur voor de badkamer, wat erg gehorig is. De douchekop zat vol kalk en schimmel, de rest van de badkamer was oud, maar wel schoongemaakt. Toen we wilden ontbijten zagen we dat er op verschillende plekken braaksel op het tapijt in de hal lag, weliswaar weggeveegd, maar nog zichtbaar. Tot slot was het bij het ontbijt zodanig druk dat er amper ruimte was om te zitten. Wij zijn elders gaan ontbijten. Kortom, als je met vrienden naar Brugge gaat, kan je prima naar dit hotel. Maar met je partner of gezin voldoet het in ieder geval niet aan onze verwachtingen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 14 augustus 2022

Toen mijn schoonzus en ik toekwamen vonden we het pand erg mooi. Na de rondleiding waren we ook blij te horen dat er een jacuzzi beschikbaar was, die mocht je wel maar tot 20u gebruiken... De kamer was jammer genoeg zeer warm (enkel glas) en erg gedateerd. Er stond wel een ventilator. De kamer was proper maar er was niks voorzien van water of thee/koffie.

Het ontbijt was erg sober en er was niks van bruin brood. Voor de prijs van 150 euro verwacht je op zijn minst een ontbijtkoek en betere koffie. De yoghurt was warm alsook het water.

Het personeel was vriendelijk maar ik zou het hotel echt aanraden om wat meer moeite te doen op bepaalde vlakken.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 4 juli 2022 via mobiele applicatie

Hoewel je in een grote stad verblijft heb je geen last van lawaai of drukte. Kamer is ruim echter is er geen koelkast aanwezig om iets koel te zetten. Was ook zeer onduidelijk waar de WiFi code te verkrijgen was (achterkant van de sleutel van de deur) en kregen geen antwoord op onze vraag. De vloer van de kamer was ook versleten en zakte op plaatsen zeer diep door (parket). Wel goed bed om in te slapen. Ontbijt was standaard en werd regelmatig bijgevuld.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 14 juni 2022 via mobiele applicatie

De eigenaar was zeer vriendelijk. Haalde alles uit de kast om het ons naar het zin te maken. Goede tips over lekker eten en dergelijke. Je voelt je meer dan welkom. Was héél erg leuk. We mochten kopje thee zetten met de waterkoker die in de ontbijtzaal stond.
Kamer was prima.
Ontbijt ook oké
Echt een leuke ervaring om hier te overnachten

Datum van verblijf: juni 2022