Volledig restitueerbaar voor ma 11 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 14 juni 2022 via mobiele applicatie

De eigenaar was zeer vriendelijk. Haalde alles uit de kast om het ons naar het zin te maken. Goede tips over lekker eten en dergelijke. Je voelt je meer dan welkom. Was héél erg leuk. We mochten kopje thee zetten met de waterkoker die in de ontbijtzaal stond.
Kamer was prima.
Ontbijt ook oké
Echt een leuke ervaring om hier te overnachten

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022 via mobiele applicatie

Zeer leuk en mooi hotel met aardige en enthousiaste manager/ receptionist. Prijs kwaliteit verhouding is hier zeer goed. Goed ontbijt en dicht bij alle bezienswaardigheden. Bedden zijn zeer goed. Dame van het ontbijt mag iets vrolijker maar misschien had ze een slechte dag....

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Koten in Leuven zijn nog meer in orde als hier. Verwacht u ook van geen ontbijt, zelfs de afbakbroodjes van de Aldi waren op. Ik heb wel genoten van een glas ik een primus glas en een speculaasje… vergeet niet vroeg op te staan als je een warme douche wilt.

Kamertip: Niet komen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 april 2021 via mobiele applicatie

Vlotte aankomst door vriendelijke eigenaar. Bondige uitleg over in en uitgang na sluiten receptie.
Spijtig dat niet iedereen daar rekening mee houdt. Toen we s avonds buiten gingen en terugkwamen stond de deur steeds open.
Kamers zijn een beetje stil blijven staan in de tijd maar zijn zeker proper en confortable voor één nacht. Alleen zijn de bedden , voor mij, te zacht.
Daar er 's nachts niemand is van het hotel was het wel vrij luidruchtig in onze gang.
Spijtig vond ik wel dat toen we vertrokken om 10u30 en terugkwamen rond 13u45 de receptie gesloten was, maar we wel gewoon binnen en buiten konden lopen daar de deur gewoon openstond. Er liepen voorbijgangers binnen en wandelden even rond op het gelijkvloers om het hotel te bekijken. Omdat er niemand van het personeel aanwezig was, gaf dit toch wel een onveilig gevoel daar ook de bagageruimte niet afgesloten is.
Maar al bij al hadden wij een heel fijn verblijf

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 8 januari 2020

goed hotel, echt geen opmerkingen daarover. maar sommige gasten gaan voor de ingang roken, waardoor het voetpad en de goot vol liggen met tientallen peuken, die dagen na mekaar niet worden opgeruimd. ik heb ook geen professionele asbak gezien aan de ingang. geeft toch een vieze en smerige indruk.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken