Volledig restitueerbaar voor ma 11 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Koten in Leuven zijn nog meer in orde als hier. Verwacht u ook van geen ontbijt, zelfs de afbakbroodjes van de Aldi waren op. Ik heb wel genoten van een glas ik een primus glas en een speculaasje… vergeet niet vroeg op te staan als je een warme douche wilt.

Kamertip: Niet komen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 april 2021 via mobiele applicatie

Vlotte aankomst door vriendelijke eigenaar. Bondige uitleg over in en uitgang na sluiten receptie.
Spijtig dat niet iedereen daar rekening mee houdt. Toen we s avonds buiten gingen en terugkwamen stond de deur steeds open.
Kamers zijn een beetje stil blijven staan in de tijd maar zijn zeker proper en confortable voor één nacht. Alleen zijn de bedden , voor mij, te zacht.
Daar er 's nachts niemand is van het hotel was het wel vrij luidruchtig in onze gang.
Spijtig vond ik wel dat toen we vertrokken om 10u30 en terugkwamen rond 13u45 de receptie gesloten was, maar we wel gewoon binnen en buiten konden lopen daar de deur gewoon openstond. Er liepen voorbijgangers binnen en wandelden even rond op het gelijkvloers om het hotel te bekijken. Omdat er niemand van het personeel aanwezig was, gaf dit toch wel een onveilig gevoel daar ook de bagageruimte niet afgesloten is.
Maar al bij al hadden wij een heel fijn verblijf

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 8 januari 2020

goed hotel, echt geen opmerkingen daarover. maar sommige gasten gaan voor de ingang roken, waardoor het voetpad en de goot vol liggen met tientallen peuken, die dagen na mekaar niet worden opgeruimd. ik heb ook geen professionele asbak gezien aan de ingang. geeft toch een vieze en smerige indruk.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben met 5 vrienden de 5 persoons kamer geboekt voor een weekendje Brugge. Het hotel ligt net buiten het hartje centrum maar met nog geen 2 minuten lopen sta je middenin. De eigenaar was bij ontvangst al gelijk vriendelijk.hij reed met de bestuurder van onze auto mee op de parkeerplek aan we wijzen. Kamer zag er goed uit met goede bedden. Hij was schoon en had ruim genoeg plek voor 5 personen. Ontbijt zat bij de prijs is en was goed. Elke ochtend een net gekookt eitje en verso koffie. Ik zou het hotel zeker aanraden voor een weekendje of een paar dagen weg.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Een leuk hotel voor een korte steden trip naar Brugge
De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wij haden een 2 persoons kamer, met een grote badkamer.
Het was schoon en rustig.
Het ontbijt was goed.
We hebben een garage box gehuurd via of van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018