19Ruud61
Heerlen, Nederland

Prachtig proper hotel met heel vriendelijk personeel

Beoordeling van Hotel Dukes' Arches
5,0 van 5 bollen1 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtig authentiek hotel met zeer vriendelijk personeel. Ruime zeer nette kamers waarin alles voor handen is waar je nodig hebt. Ontbijtzaal is prachtig en het ontbijt is zeer uitgebreid. Bar sluit om 23.00 uur en er is geen mogelijkheid om in het hotel te dineren. Locatie van het hotel is 400 mtr van de markt. Hotel is echt een aanrader.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Dukes' Arches
  • ibis Budget
1.6 km van Hotel Dukes' Arches
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 25 december 2021

The Peellaert is één van de 4 hotels van de Swan keten; wij sliepen al in Casselbergh en in the Dukes, en The Peellaert is duidelijk de minste. In een hotel van deze prijsklasse verwacht je veel meer: bijvoorbeeld een gratis flesje water op de kamer (in de minibar stond een flesje, dat kost € 3). De kamer was heel klein, de verlichting in de badkamer was absoluut ontoereikend en de douche in de badkuip is voor een klasse hotel niet acceptabel. Het ontbijt was goed, maar niet speciaal (in Casselbergh veel uitgebreider met o.a. cava). Personeel professioneel, maar niet echt hartelijk...het is natuurlijk een prima **** hotel, maar voor ons was het toch een beetje een teleurstelling

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Boekten dit hotel voor 1 nacht op doorreis. Sfeervolle ambiance, aardige ontvangst. Ruime kamer, goede bedden en sanitair. Voortreffelijk ontbijt, attent en aardig personeel.
Ideale ligging in historische centrum.
Komen zeker terug voor langer verblijf, een aanrader

Kamertip: Betaald parkeren bij hotel mogelijk tegen betaling
Datum van verblijf: september 2021
Rani S, Gastenservice/Front Office van Hotel Dukes' Arches, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste familie06,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel The Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.
Wij kijken er dan ook naar uit u weer welkom te mogen heten in ons hotel.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

1 nachtje geweest in dit prachtige hotel. Alleen voor volwassenen, geen kinderen. Maar wij waren een weekendje weg zonder kinderen. Dan is dit hotel echt een aanrader! Je kijkt je ogen uit, zo mooi is het hotel. Het bed ligt heerlijk en het ontbijt fantastisch!
Ook is er een welness waar je gebruik van kan maken.
Ga je een keer samen naar Brugge? Het kost wat meer, maar laat je verwennen in dit hotel👍

Kamertip: Het hotel zit vlak bij het centrum. Je auto kan je in de parkeergarage 2 minuten verderop op zetten. Alles is vanuit het hotel goed te doen.
Datum van verblijf: juli 2021
Rani S, Gastenservice/Front Office van Hotel Dukes' Arches, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Beste 536mariska,

Hartelijk dank om ons hotel te beoordelen op TripAdvisor.

Wat een plezier te zien dat u genoten heeft van uw verblijf!

Wij hopen alvast dat wij u in de toekomst weer mogen verwelkomen in Hotel The Peellaert.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 juli 2021

Mooi pand ( inkom, bar, ontbijtruimte) Maar daar stopt het dan ook. Kamer ( comfort, derde verdieping) was klein en behoorlijk gehorig, het tapijt in de gang was vuil. In de minibar staan 2 flesjes water waar je €3 voor neertelt per flesje. Geen Nespressocups maar de goedkopere versie L'or. 1 soort thee. 1 matras was doorgezakt en hing scheef.
Het ontbijt is prijzig maar niet navenant. Als je koffie wil is er enkel iets smaakloos uit de percolator, de eerste dag was het rozijnenbrood uitgedroogd, de keuze is te beperkt.
De dure parking bij het hotel is zéér krap en je dient er je autosleutel af te geven ( dit staat niet vermeld in de voorwaarden). Doe je dit niet dan ben je verplicht elders parking te zoeken.

Beste tanjad492,

hartelijk dank om een beoordeling te schrijven op TripAdvisor.

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over uw verblijf.
Wij nemen alvast uw commentaren mee en kijken wat wij kunnen doen om de kwaliteit te verbeteren.

We zijn ervan overtuigd dat onze persoonlijke correspondentie met u betreffende de parking alle onduidelijkheden opgehelderd heeft.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 juli 2021

Wij komen zeker niet meer terug. Gang op de derde verdieping was vuil. De ‘standaard’ kamer (139/nacht) rook heel muf. Raam was stuk en kon niet open. Dit zijn ze ‘s avonds wel komen maken. Flesje met douchecel was leeg, (ook als het vol zou zijn, zou het zeer weinig zijn voor 2 personen), douchemuts reeds gebruikt. Flesjes water in de minibar (herbruikt?!) kosten 3€/stuk. En in het glas bubbels dat bij het arrangement hoorde ontbraken bubbels.
Aan de balie is er geen feedback- of klachtenfomulier. Het leek hen niet te interesseren.
Ontbijt was oké, maar ook niet meer dan dat.

Beste 786veerles,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om Hotel The Peellaert te beoordelen.

Het spijt ons te moeten lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldaan heeft.
Wij wensen ons alvast te verontschuldigen voor de problemen die u ondervonden heeft. Feedback van onze hotelgasten bevat steeds waardevolle informatie en dit zal dan ook gedeeld worden met de betrokken departementen. Samen met de directie zal bekeken worden of onze procedures moeten bijgestuurd worden.

Wij vinden het enigsinds jammer dat er pas bij check out vermeld werd dat de kamer muf rook. Toen onze medewerkster in uw kamer kwam om het probleem met het raam na te kijken werd de muffe geur helaas niet opgemerkt en werd er door u helaas ook geen melding van gemaakt. De informatie betreffende de douchegel en de douchemuts bereikte ons ook enkel bij check-out. Indien dit tijdens het verblijf aangehaald werd, hadden wij voor u treffende oplossingen kunnen vinden. Het ontbreken van de bubbels in de cava vernemen wij voor het eerst via dit platform.

Betreffende de flesjes water zijn wij verrast dat u suggereert dat dit over hervulde flesjes gaat. De flessen in de minibar zijn steeds voorzien van veiligheidsbandjes die aantonen dat de flesjes ongeopend zijn. De kosten voor het water staan vermeld in het gastenboek op uw kamer. We betreuren het dat dit voor u niet duidelijk genoeg was en bekijken of alternatieve affichage mogelijk is.

Op dag van vertrek heeft u aan onze receptiemedewerker een klachtenformulier gevraagd. Aangezien dit geen standaardprocedure in België is, hebben wij dit niet beschikbaar. Onze collega noteerde alle feedback en informeerde de betrokken departementen alsook de directie. Hierbij heeft ze onze interne procedure correct gevolgd. Voor het feit dat zij ongeïnteresseerd leek over te komen, wensen we ons te excuseren. We hechten namelijk veel belang aan de opmerkingen die wij ontvangen. De nodige stappen zullen genomen worden om verdere training te voorzien om dit in de toekomst te voorkomen.

We betreuren ten zeerste dat u geen fijne herinneringen overhoudt aan uw verblijf bij ons omdat we de kans niet kregen om de ongemakken tijdens het verblijf recht te zetten. Wij hopen u alsnog in de toekomst in één van onze hotels te mogen ontvangen zodoende u te overtuigen van de kwaliteit van onze hotels.

Met vriendelijke groeten