Beoordeeld op 16 januari 2019

Zalig hotel, rustig maar toch op minder dan twee minuten wandelen van de markt!Heerlijk ontbijt en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.Parkeren is ook mogelijk mits reserveren, wat in Brugge toch een voordeel is!

Datum van verblijf: januari 2019
ValentineP162, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Beste Trek,

dank om even tijd te nemen om The Peellaert te beoordelen en ons deze mooie score te geven.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 januari 2019

Dit is een top hotel , gelegen in het centrum , op wandelafstand van de mooiste locaties. Vriendelijk en rekenstof personeel.Klassiek stijlvol interieur. Hier keer je zeker terug gewoon omdat je er onmiddellijk thuis voelt. Niet de kille keten en IKEA sfeer maar de warmte van gedreven mensen

Beste Karel,

heel erg dank voor de mooie review en score die je toekent aan Hotel The Peellaert **** - Adults Only.
De fijne woorden over onze collega's doen me uitermate veel plezier en geef ik zeker door!
Hopelijk tot een volgende keer,

Beoordeeld op 16 januari 2019

Het was een prettig verblijf. Mooi hotel met sfeervolle bar/ kamers om te zitten en iets te drinken. Mooie kamer en badkamer. De staf was erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne sauna Enige minpuntje was dat de vloerbedekking wat vlekken had en we nog iets onder het bed vonden.Verder helemaal goed en ik zou graag nog een keer terug gaan.

Beste Vera,

hartelijk dank voor uw verblijf en uw review! Het doet me plezier te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad. Uiteraard kan het niet dat er zaken achterblijven in de kamer en wil ik mij hiervoor dan ook langs deze weg excuseren!

Hopelijk tot een volgende keer in Hotel The Peellaert!

Beoordeeld op 6 januari 2019

We genoten van een heerlijk verblijf in dit hotel. Terwijl Brugge tijdens de eindejaarsperiode overvol was vonden we hier telkens weer de ideale rustmomenten. Mooie gemeenschappelijke ruimtes, sfeervolle decoratie en supervriendelijk personeel. We boekten de juniorsuite en deze was ruim en comfortabel, doch ligt aan de straatkant. Bij een volgend verblijf zouden we zeker opteren voor een rustiger gelegen kamer. Het ontbijt voldeed ruimschoots en de ontbijtruimte is zeer aangenaam. Het hotel beschikt over een kleine parkeerplaats maar je moet een zeer handige chauffeur zijn om hier te parkeren. Het is wél zeer fijn dat je de auto hier veilig kan achterlaten.
Al bij al een fijne ervaring. Ik zou het hotel zeker aanbevelen! Het ligt werkelijk in hartje Brugge en je kan probleemloos overal in geen tijd geraken. Het personeel is uiterst behulpzaam en attent.

Beste Martje,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om een bericht achter te laten over uw verblijf in Hotel The Peellaert **** - Adults Only.

Het doet me plezier dat u van uw verblijf heeft genoten. Onze unieke Junior Suite bevindt zich inderdaad aan de voorzijde van het hotel, waar u met de vele ramen en het balkon een mooi zicht heeft over de Hoogstraat. Gezien onze centrale ligging, hebben we er alles aan gedaan om de kamers zo geluidsdicht mogelijk te maken.

Uiteraard hebben we er alle begrip voor als gasten opteren voor een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel.

Bedankt ook om ons aan te velen en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 27 december 2018

Alles perfect , jammer wel van storend geluid van ventilator (denk ik) op kamer 306 waar wij verbleven. Ontbijt was perfect , ruim verzorgd en uitgebreid, vriendelijk personeel niks op aan te merken. En zeer verzorgde kamers

Datum van verblijf: december 2018