Beoordeeld op 5 november 2018

Hartelijk ontvangst en fijne sfeer in het hotel, zeer prettige ambiance. Goede verzorging, het heeft aan niets ontbroken. Prima ontbijt; fijne, warme verlichting in het gehele hotel. Parkeren op eigen terrein is mogelijk, vergt echter behendigheid wegens krappe plaatsen achter het hotel. Echter ook een parkeergarage in de buurt. Uitstekende centrale ligging. Goede geïsoleerde kamers, je merkt helemaal niets van eventueel verkeerslawaai.

Kamertip: Douchestraal was wat slapjes.
Reistype: Reisde voor zaken
ValentineP162, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Eric,

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het verblijf in Brugge!

Groeten,
Valentine

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Een weekendje Brugge was hier echt een magische ervaring; de suite is echt prachtig, met het zaligste bed waar ik ooit in heb geslapen, alles perfect verzorgd, romantisch met een grote dimbare kroonluchter, lekker ontbijt, perfecte ontvangst met duidelijke uitleg over het hotel én bezienswaardigheden in Brugge... een echte aanrader!

Kamertip: De suite is uiteraard wat duurder dan een normale kamer, maar is voor dat speciale weekendje weg met de partner zeker een aanrader!
Datum van verblijf: augustus 2018

Beste Gast,

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in onze Junior Suite. Er is in het hotel maar 1 junior suite dus we zijn steeds zeer blij om te horen als we onze gasten een romantisch verblijf bezorgen.

Heel erg bedankt voor de leuke review!

Groeten,
Valentine

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Wanneer je in Brugge bent is het zeker een hotel om te boeken, ook vlak in centrum. Zeer goed accomodatie, vriendelijk personeel. Ik zou enkel ontbijt wat aanpassen, lijkt niet een vers brood maar "bijgebakken".

Beoordeeld op 13 oktober 2018

Het hotel is mooi, maar neigt een beetje naar het ouderwetse. Het personeel is vriendelijk, maar we verwachten meer van een 4 sterren hotel: we moesten zelf overal naar vragen, kregen weinig informatie en ook de vanzelfsprekende vriendelijkheid van een hotel, waar je meer dan 200 euro per nacht betaalt, leek het personeel moeite te kosten. Het personeel leek soms te jong en onervaren. De minibar was inclusief, maar we moesten zelf elke dag navulling vragen.Adults only is heerlijk (lekker rustig, zo zonder jengelende kinderen in hotel en bij het ontbijt).Mooie, hoge kamer, voldoende ruimte en fijne inloopdouche op badkamer. Het was netjes en schoon, bedden prima en ontbijt goed verzorgd. Prima locatie in de stad.

Beoordeeld op 13 september 2018

Prima hotel op goede locatie.
Wij hadden 1 van de slechts 6 inpandige parkeerplekken gereserveerd dit is een aanrader aangezien je anders in de openbare parkeergarages moet parkeren en dus niet zeker bent van een plek.
De kosten van het parkeren bij het hotel is €20
Kamers zijn warm en verder prima behalve het tapijt dat is wel aan vernieuwing toe.
Ontbijt is dik in orde met groentjes en gerookte zalm en verder alles wat men zou wensen!
Aardige mensen bij de receptie!

Kamertip: Vraag naar een rustig gelegen kamer
Datum van verblijf: september 2018