Beoordeeld op 19 augustus 2018

Zeer vriendelijk onthaald en welkomstdrankjes ontvangenMooie ruime kamer vlak bij de lift zoals gevraagdSauna is zeker in orde badjassen beschikbaarMooi terras buiten en zeer degelijk ontbijt maakten het afTop locatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018

Beste Luc,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 23 juli 2018

We reserveerden voor 2 dagen voor de Oude Peellaert en kwamen terecht in zusterhotel er vlak naast Casselbergh, doch perfect gekaderd en zelfs begeleid naar daar, een kamer met hogere klasse bekomen tegen de prijs van onze reservatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juli 2018

Met een vriendin op pad voor haar verjaardag. We hebben fijne herinneringen aan dat weekend. De kamer was gezellig, zoals gevraagd met 2 aparte bedden. Helaas geregeld ons hoofd gestoten aan de mooie authentieke balken ertussen. Badkamer klein, maar had alles wat we nodig hadden. Ontbijt lekker maar zonder speciallekes. Ik miste wel een welkomstdrankje.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Beste Leen,

dank je wel om Hotel The Peellaert **** te beoordelen op TripAdvisor!

We zijn blij dat jullie tevreden waren met jullie verblijf, maar uiteraard streven we naar de perfectie en zullen we jullie opmerkingen in acht nemen.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes,

Beoordeeld op 13 juni 2018

Vriendelijke mensen, mooie kamer, we konden al eerder inchecken toen we onze bagage gingen droppen omdat de kamer al beschikbaar was wat erg goed uitkwam. Lokatie dicht bij het centrum dus je kan Brugge bezoeken en tussendoor even langs je hotel gaan. Genoeg keuze bij het ontbijt.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Beste gast,

Bedankt om The Peellaert **** te beoordelen op Tripadvisor! Het doet me plezier dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze centrale ligging, alsook het ruime ontbijtbuffet, u goed bevallen is.

We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen in een van de hotels van The Swan Hotel Collection!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 mei 2018

Zeer prettige sfeer, behulpzaam personeel, relaxed en verzorgd met prima kamers en prima bedden. Gebruik sauna was top, evenals de centrale ligging in Brugge, waardoor afstand naar horecagelegenheden makkelijk te doen waren. Zeer aan te bevelen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw enthousiasme over Hotel The Peellaert.

Ons team staat dagelijks paraat om onze gasten een fantastisch verblijf te schenken. We appreciëren uw lovende woorden voor onze collega's dan ook enorm. De welness ruimte, gelegen in de middeleeuwse kelders, maakt uw verblijf in Brugge inderdaad nog nét iets meer bijzonder.

Mocht u nogmaals in Brugge overnachten, hopen we ten zeerste dat u opnieuw voor een hotel van The Swan Hotel Collection kiest!

Hartelijke groeten,