Beoordeeld op 21 juli 2018

Met een vriendin op pad voor haar verjaardag. We hebben fijne herinneringen aan dat weekend. De kamer was gezellig, zoals gevraagd met 2 aparte bedden. Helaas geregeld ons hoofd gestoten aan de mooie authentieke balken ertussen. Badkamer klein, maar had alles wat we nodig hadden. Ontbijt lekker maar zonder speciallekes. Ik miste wel een welkomstdrankje.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Beste Leen,

dank je wel om Hotel The Peellaert **** te beoordelen op TripAdvisor!

We zijn blij dat jullie tevreden waren met jullie verblijf, maar uiteraard streven we naar de perfectie en zullen we jullie opmerkingen in acht nemen.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes,

Beoordeeld op 13 juni 2018

Vriendelijke mensen, mooie kamer, we konden al eerder inchecken toen we onze bagage gingen droppen omdat de kamer al beschikbaar was wat erg goed uitkwam. Lokatie dicht bij het centrum dus je kan Brugge bezoeken en tussendoor even langs je hotel gaan. Genoeg keuze bij het ontbijt.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Beste gast,

Bedankt om The Peellaert **** te beoordelen op Tripadvisor! Het doet me plezier dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze centrale ligging, alsook het ruime ontbijtbuffet, u goed bevallen is.

We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen in een van de hotels van The Swan Hotel Collection!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 mei 2018

Zeer prettige sfeer, behulpzaam personeel, relaxed en verzorgd met prima kamers en prima bedden. Gebruik sauna was top, evenals de centrale ligging in Brugge, waardoor afstand naar horecagelegenheden makkelijk te doen waren. Zeer aan te bevelen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw enthousiasme over Hotel The Peellaert.

Ons team staat dagelijks paraat om onze gasten een fantastisch verblijf te schenken. We appreciëren uw lovende woorden voor onze collega's dan ook enorm. De welness ruimte, gelegen in de middeleeuwse kelders, maakt uw verblijf in Brugge inderdaad nog nét iets meer bijzonder.

Mocht u nogmaals in Brugge overnachten, hopen we ten zeerste dat u opnieuw voor een hotel van The Swan Hotel Collection kiest!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Met een Groupon bon hadden wij een weekendje geboekt in dit hotel. Het is zeer goed gelegen op wandelafstand van hartje Brugge.

Bij aankomst waren we iets te vroeg maar we konden onze koffers wel al kwijt waardoor we de stad konden verkennen met de gekregen kaart. Pas toen we de sleutel konden ophalen kregen we van een andere persoon aan de balie een uitgebreide uitleg over interessante restaurantnes etc. Wel jammer dat we dit niet bij aanvang kregen, we hadden namelijk al een half dagje rondgelopen zonder deze toch wel interessant informatie.

De kamer was zoals verwacht. Zeer proper en goede bedden. Het is zeer leuk dat er een (kleine) wellness aanwezig is.

Tip: de fles wijn bij aankomst op de kamer was heel leuk, alleen misten wij hierbij de nodige glazen. In de koelkast stonden wel glazen maar deze waren niet om wijn uit te drinken.

Kortom hadden wij een zeer aangenaam verblijf in dit hotel.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangen en bij iedere vraag bijzonder vriendelijk geholpen! Alles ziet er prachtig uit en super lekker ontbijt. Zeker een aanrader tijdens een weekendje Brugge. Tijdens ons bezoek was het erg koud, heerlijk om dan de mogelijkheid te hebben naar een spa te gaan. De kamer was van alle gemakken voorzien. De sfeer is hier absoluut goed!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner