2 mei 2018 beoordeeld

Zeer prettige sfeer, behulpzaam personeel, relaxed en verzorgd met prima kamers en prima bedden. Gebruik sauna was top, evenals de centrale ligging in Brugge, waardoor afstand naar horecagelegenheden makkelijk te doen waren. Zeer aan te bevelen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Valentine P, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw enthousiasme over Hotel The Peellaert.

Ons team staat dagelijks paraat om onze gasten een fantastisch verblijf te schenken. We appreciëren uw lovende woorden voor onze collega's dan ook enorm. De welness ruimte, gelegen in de middeleeuwse kelders, maakt uw verblijf in Brugge inderdaad nog nét iets meer bijzonder.

Mocht u nogmaals in Brugge overnachten, hopen we ten zeerste dat u opnieuw voor een hotel van The Swan Hotel Collection kiest!

Valentine

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een Groupon bon hadden wij een weekendje geboekt in dit hotel. Het is zeer goed gelegen op wandelafstand van hartje Brugge.

Bij aankomst waren we iets te vroeg maar we konden onze koffers wel al kwijt waardoor we de stad konden verkennen met de gekregen kaart. Pas toen we de sleutel konden ophalen kregen we van een andere persoon aan de balie een uitgebreide uitleg over interessante restaurantnes etc. Wel jammer dat we dit niet bij aanvang kregen, we hadden namelijk al een half dagje rondgelopen zonder deze toch wel interessant informatie.

De kamer was zoals verwacht. Zeer proper en goede bedden. Het is zeer leuk dat er een (kleine) wellness aanwezig is.

Tip: de fles wijn bij aankomst op de kamer was heel leuk, alleen misten wij hierbij de nodige glazen. In de koelkast stonden wel glazen maar deze waren niet om wijn uit te drinken.

Kortom hadden wij een zeer aangenaam verblijf in dit hotel.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangen en bij iedere vraag bijzonder vriendelijk geholpen! Alles ziet er prachtig uit en super lekker ontbijt. Zeker een aanrader tijdens een weekendje Brugge. Tijdens ons bezoek was het erg koud, heerlijk om dan de mogelijkheid te hebben naar een spa te gaan. De kamer was van alle gemakken voorzien. De sfeer is hier absoluut goed!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een super hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime en propere kamers. Ontbijt was lekker en veel keuze. Spa is klein maar proper, rustig en inbegrepen. Interieur, sfeer en temperatuur zijn in geheel het hotel perfect.
Volgende keer als we in Brugge zijn keren we sowieso terug naar oud Huis de Peellaert!
Een aanrader...

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste culinairgenieten,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel The Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en lovende woorden heeft voor de netheid van het hotel en de behulpzaamheid van het personeel.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf in Brugge en hopen u dan opnieuw in een hotel van The Swan Hotel Collection te mogen verwelkomen.

Evelyne

2 januari 2018 beoordeeld

Mooi en karaktervol hotel in het centrum van Brugge. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie en bij het ontbijt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Ruime en nette kamers met alle comfort. Het sluitingsuur (10u45) van de hotelbar is voor ons wat vroeg.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Danny D,

hartelijk dank om uw ervaringen in Hotel The Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Het sluitingsuur van de bar is zo gekozen om de rust van onze gasten te respecteren.

Hopelijk mogen wij u opnieuw binnen The Swan Hotel Collection verwelkomen tijdens een volgend bezoek aan Brugge.

Evelyne