Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangen en bij iedere vraag bijzonder vriendelijk geholpen! Alles ziet er prachtig uit en super lekker ontbijt. Zeker een aanrader tijdens een weekendje Brugge. Tijdens ons bezoek was het erg koud, heerlijk om dan de mogelijkheid te hebben naar een spa te gaan. De kamer was van alle gemakken voorzien. De sfeer is hier absoluut goed!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 23 januari 2018 via mobiele applicatie

Echt een super hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime en propere kamers. Ontbijt was lekker en veel keuze. Spa is klein maar proper, rustig en inbegrepen. Interieur, sfeer en temperatuur zijn in geheel het hotel perfect.
Volgende keer als we in Brugge zijn keren we sowieso terug naar oud Huis de Peellaert!
Een aanrader...

Datum van verblijf: januari 2018
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Beste culinairgenieten,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel The Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en lovende woorden heeft voor de netheid van het hotel en de behulpzaamheid van het personeel.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf in Brugge en hopen u dan opnieuw in een hotel van The Swan Hotel Collection te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 januari 2018

Mooi en karaktervol hotel in het centrum van Brugge. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie en bij het ontbijt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Ruime en nette kamers met alle comfort. Het sluitingsuur (10u45) van de hotelbar is voor ons wat vroeg.

Datum van verblijf: december 2017

Beste Danny D,

hartelijk dank om uw ervaringen in Hotel The Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Het sluitingsuur van de bar is zo gekozen om de rust van onze gasten te respecteren.

Hopelijk mogen wij u opnieuw binnen The Swan Hotel Collection verwelkomen tijdens een volgend bezoek aan Brugge.

Beoordeeld op 2 januari 2018

Het hotel i een aanrader voor wie houdt van warme gezelligheid. Het is thuiskomen in deze feestperiode. Daarnaast is er ook het vriendelijk personeel zowel aan de balie als bij het ontbijt. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017

Beste Greta V,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel The Peellaert neer te schrijven op TripAdvisor.

Woorden zoals warme gezelligheid en vriendelijk personeel zijn voor ons steeds een motivatie om onze gasten dag in dag uit het beste van onszelf te geven. Uw lovende woorden zullen gedeeld worden met de collega's als blijk van waardering.

Wij hopen u opnieuw in een hotel van The Swan Hotel Collection te mogen verwelkomen tijdens een volgend verblijf in Brugge.

Beoordeeld op 27 november 2017

Tof verblijf, goede ontvangst met uitgebreide uitleg over Brugge en zijn bezienswaardigheden, hotel heeft eigen kaart met wandelroutes, uitgebreid en verzorgd ontbijt, ook sauna en stoombad zijn een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: november 2017
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel The Peellaert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2017

Beste Lievens_raf,

hartelijk dank om uw ervaring in Hotel Oud Huis de Peellaert te delen op TripAdvisor.

Het is een plezier te lezen dat u onze stadsplannetjes met wandelroutes wist te appreciëren en genoot van onze wellnessfaciliteiten in onze historische kelder.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend verblijf in Brugge en hopen u dan opnieuw bij ons te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,