Sabine V

Beoordeling van Hotel De Castillion
5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Zeer hartelijk Ontvangen
Top locatie
Kunnen genieten van de High Tea vol lekkernijen en verwennerij, ideaal voor een geschenk te geven voor elk gelegenheid
Echte aanrader
Dank u wel voor de mooie ontspannende, gezellige, leuke namiddag
10 op 10 👌👌👌
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Restaurant
  • Booking.com
1.0 km van Hotel De Castillion
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 5 maart 2024 via mobiele applicatie

Mooi en romantisch hotel. Warm ontvangen bij het inchecken. De kamer was ontzettend groot en mooi ingericht. De douche was in het bad (even erin klimmen) maar dat was voor ons geen probleem! Fijn bed en de kamer was voorzien van alle faciliteiten.

Kamertip: Wij parkeerde in een bijgelegen parkeergarage genaamd ‘t zand’. Hier betaal je €15 per 24 uur en is 5 minuten lopen naar het hotel.
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

We zijn hier als stelletje deze ochtend geweest en genoten van een uitgebreid ontbijt in een gezellige en gastvrije setting. De producten zijn vers en met liefde gemaakt, dat proef je. Lieve eigenaars. Wij komen hier zeker terug! Aanrader!

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 26 februari 2023

Voor ons 25 jarig huwelijksjubileum een lang weekend in hotel de Castillion in de executive junior suite. Bij aankomst was onze kamer romantisch aangekleed met kleine verrassingen voor ons jubileum. De kamer was prachtig en zeer comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en feestelijk, zeker door de cava die we er voor ons feestelijk verblijf erbij dronken. Het hotel is sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ze helpen je eventueel bij reserveringen als je dat wenst. Vanuit het hotel sta je binnen no time op de markt.

Kamertip: De junior executive suite is ruim en heeft een groot vrijstaand bad in de kamer. Heel mooi ingericht!
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 30 november 2022 via mobiele applicatie

We kwamen al aan jij het hotel en waren al aangenaam verrast door de gevel. Zeer authentiek pand met privé parking.
De aankomst was zeer warm en vriendelijk. We werden naar onze kamer begeleid en kwamen in een zeer ruime kamer met een supergroot bed. Alles heel proper en verzorgd. De versiering in het hotel zelf was al volledig in kerstsfeer, heel magisch.
Het ontbijt had alles wat je nodig had, zoet en hartig. Brood, boterkoeken en zelf wafels.
Dit hotel was echt een extra om in de kerstsfeer te komen. Het interieur is ook een eyecatcher van dit pand, pluspunt.

Kamertip: Parkeergelegenheid bij het hotel. (Betalend) Verken het hotel en de verschillende ruimtes.
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 11 september 2022

Wat een perfect hotel! Vriendelijke verwelkoming, prachtige schone kamer van van alles voorzien! Lekkere drankjes aan de bar en in de salon. En dan nog het ontbijt! Veel te veel gegeten omdat het allemaal zo lekker was en er goed uitzag!
Wij vinden dit een top hotel en raden het graag aan iedereen aan!

Datum van verblijf: september 2022