3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 195
PricelineUS$ 166
TravelocityUS$ 195
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij genoten van een weekendje wetime in Brugge. Romantisch boutique hotel met ruime kamer. Vriendelijke onthaal. Lekker en uitgebreid ontbijt dat aan tafel werd geserveerd. Ideale ligging in het historische hart van Brugge met z’n idyllische plekjes...
Er werd zeker en vast rekening gehouden met Alle Corona maatregelen en wij voelden ons zeer veilig. Wij komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: juli 2020
Marc Christiaens, Eigenaar van Hotel De Castillion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste,

Bedankt voor uw reactie !
Wij zijn zeer blij om te lezen dat u zeer tevreden was en dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons!
Wij hopen u ook snel terug te mogen ontvangen !!!

Vriendelijke groeten,
De familie Christiaens & team
Hotel De Castillion
Brugge

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Super mooi en verzorgd hotel! Ideale locatie om ten volle te genieten van een leuke Staycation in het historische Brugge. Alle Coronamaatregelen worden zorgvuldig in acht genomen zodanig dat je met een goed en veilig gevoel hier kan verblijven. Perfect onthaal waarbij leuke tips werden gegeven om de dag door te brengen, privé parking, heel leuk ingerichte en super ruime familiekamer, heel verfijnd ontbijt...alles naar wens...en dit op wandelafstand van alle Brugse Pareltjes. Zalig!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juli 2019

We zagen dit hotel bij het programma met vier in bed en stond al een tijdje op ons te-ontdekken-lijstje.
Het is een mooi hotel in het centrum van Brugge. De kamer is een plaatje! Het is een prachtig geheel.
Op vriendelijkheid van de mensen daar is zeker en vast niets aan te merken, het verloop van het onthaal was echter minder ons ding en voelde voor ons te commercieel aan. Bij problemen aan de airco werden we wel vlot verder geholpen.
Het hotel is zeker en vast een aanrader voor een verblijf in Brugge!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019

Geweldige ontvangst door Nick. Begeleiding tot aan de kamer - hetgeen nog zelden voorkomt ! Schitterende kamer - super bed - en zeer belangrijk : een stille kamer. Toffe hotelbar. Luxueus ontbijtbuffet. Kortom : als we naar Brugge gaan, weten wij waar naartoe !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 mei 2019

Superenthousiast ontvangen door de eigenaars! Ondanks een rolstoelgebruiker in ons midden was alles vlot bereikbaar. We werden behandelt als koninginnen, wat een service!!!Heerlijk gevarieerd ontbijt! Dit familiehotel is prachtig : elk deeltje straalt warmte en klasse uit. The next generation is er eentje om trots op te zijn!!! Zeker een aanraden!!!

Datum van verblijf: mei 2019