Beoordeeld op 29 juni 2019

Geweldige ontvangst door Nick. Begeleiding tot aan de kamer - hetgeen nog zelden voorkomt ! Schitterende kamer - super bed - en zeer belangrijk : een stille kamer. Toffe hotelbar. Luxueus ontbijtbuffet. Kortom : als we naar Brugge gaan, weten wij waar naartoe !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 mei 2019

Superenthousiast ontvangen door de eigenaars! Ondanks een rolstoelgebruiker in ons midden was alles vlot bereikbaar. We werden behandelt als koninginnen, wat een service!!!Heerlijk gevarieerd ontbijt! Dit familiehotel is prachtig : elk deeltje straalt warmte en klasse uit. The next generation is er eentje om trots op te zijn!!! Zeker een aanraden!!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Tweede kerstdag verbleven wij in Hotel de Castillion in Brugge. Wat een warm en sfeervol hotel, schitterende kamers en een zeer uitgebreid en smaakvol ontbijtbuffet. Mensen die dit aan de prijs vinden kunnen beter een ontbijtje nemen van 5 euro bij McDonald's... Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, absoluut een aanrader voor een overnachting in Brugge. Zijn recentelijk ook in Dukes Palace geweest, maar zou sneller nog eens terug keren bij Hotel de Castillion!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten! Van alle gemakken voorzien. Het is wel aan de prijs maar je zit dan ook op een unieke plek midden in het centrum. Het ontbijt was ook heerlijk. Parkeren kost 30 euro maar is wel erg prettig. Let goed op de route die staat beschreven op de website (dit is namelijk even lastig omdat het midden in het centrum gevestigd is).

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk 1 nacht geslapen in dit hotel.
Het ontbijt is werkelijk subliem met heerlijke verse broodjes en fruit.
Zeker een aanrader midden in het centrum van Brugge!
Jammer dat de parking niet inclusief is ( €30 per dag)

Datum van verblijf: september 2018