Beoordeeld op 12 mei 2019

Superenthousiast ontvangen door de eigenaars! Ondanks een rolstoelgebruiker in ons midden was alles vlot bereikbaar. We werden behandelt als koninginnen, wat een service!!!Heerlijk gevarieerd ontbijt! Dit familiehotel is prachtig : elk deeltje straalt warmte en klasse uit. The next generation is er eentje om trots op te zijn!!! Zeker een aanraden!!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Tweede kerstdag verbleven wij in Hotel de Castillion in Brugge. Wat een warm en sfeervol hotel, schitterende kamers en een zeer uitgebreid en smaakvol ontbijtbuffet. Mensen die dit aan de prijs vinden kunnen beter een ontbijtje nemen van 5 euro bij McDonald's... Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, absoluut een aanrader voor een overnachting in Brugge. Zijn recentelijk ook in Dukes Palace geweest, maar zou sneller nog eens terug keren bij Hotel de Castillion!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten! Van alle gemakken voorzien. Het is wel aan de prijs maar je zit dan ook op een unieke plek midden in het centrum. Het ontbijt was ook heerlijk. Parkeren kost 30 euro maar is wel erg prettig. Let goed op de route die staat beschreven op de website (dit is namelijk even lastig omdat het midden in het centrum gevestigd is).

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk 1 nacht geslapen in dit hotel.
Het ontbijt is werkelijk subliem met heerlijke verse broodjes en fruit.
Zeker een aanrader midden in het centrum van Brugge!
Jammer dat de parking niet inclusief is ( €30 per dag)

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Oppassen met het geven van uw kredietkaart details, de eigenaar van De Castillion deinst er niet voor terug om ongeoorloofde bedragen van uw rekening te halen, bv. bij annulatie volgens hun voorwaarden nemen ze het dubbele van het rechtmatige bedrag.

Bij navraag is de eigenaar zeer arrogant en niet bereid tot enige vorm van compromis. De Castillion is daardoor te mijden en niet te vertrouwen wanneer het over kredietkaart afhandeling gaat.

Om dit recht te zetten ben je nadien verplicht een procedure te starten bij Bank Card Company dat tot 6 maand kan aanslepen vooraleer je je geld terugkrijgt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Marc C, General Manager van Hotel De Castillion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Beste Mensen,

Na diepgaand onderzoek is gebleken dat er bij de bank van deze persoon een fout is gebeurd. Het hotel had hier dus niets mee te maken.
Toen we dit meedeelden aan deze persoon kon hij dit niet begrijpen en werd hij arrogant en vooral respectloos.
Hierop hebben wij uiteraard gereageerd doordat wij ook recht in onze schoenen staan.
Het hotel behandelt zeer veel reservaties en betalingen, en er heeft hier maar 1 persoon een probleem mee. Wij vinden dit al genoeg zeggen.

Wij als Hotel De Castillion hebben een goede reputatie en blijven deze ook behouden.

Deze review is bij deze geen referentie.