Vio.com
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Marianne d
Cothen, Nederland

B & B Setola

5,0 van 5 bollen29 mei 2017 beoordeeld
Een zeer vriendelijk onthaal door de gastvrouw. Zeer ruime, schone kamer. Heerlijk ontbijt. Informatie wat er allemaal te zien is in Brugge. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Een topper. Het centrum is een paar minuten lopen.
Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Bed and Breakfast Lut and Bruno Setola
  • Booking.com
1.6 km van Bed and Breakfast Lut and Bruno Setola
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 7 maart 2016 via mobiele applicatie

3 dagen verbleven in dit mooie herenhuis met een hartelijke gastvrouw! Er zijn 3 kamers en een ontbijtruimte waar een heerlijk uitgebreid ontbijt met verse broodjes, jus d'orange en yoghurt wordt geserveerd. Goede bedden. De kamers zijn stijlvol aangekleed en schoon. Vlakbij de Markt dus alle highlights zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 2 november 2015 via mobiele applicatie

Geweldige B&B in hartje van Brugge. Alles op loopafstand te bereiken. Mooi huis, mooie schone kamers met zalige boxsprings, ruime prive badkamer en heerlijk ontbijt, met vriendelijke eigenaren. Toppertje!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 12 oktober 2014

Perfect gelegen B&B in het hartje van Brugge in een bijzonder stijlvol herenhuis. Lut ontvangt je op een hartelijke, informele wijze, alles heel ongedwongen en sympathiek. De kamers zijn ruim, goed uitgerust en een heerlijk groot bed. Badkamer is netjes, alles voorhanden. Ontbijt is opnieuw zoals je het verwacht, alles vers en lekker. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 17 augustus 2014 via mobiele applicatie

Wat een geweldige b&b in het hartje van het overweldigende Brugge. We hebben genoten van de enorme gastvrijheid en van de ontzettend mooie kamer. Ontbijt was heel uitgebreid en netjes verzorgd. Tips van de gastvrouw Lut waren erg leuk. We komen snel nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 15 juni 2014

Super ontvangen door Lut. De kamer was erg proper en voorzien van alle gemak. Het ontbijt was lekker en erg uitgebreid; voor ieder wat wils. Dit alles aan een goede prijs middenin het centrum van Brugge!

Datum van verblijf: juni 2014