TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

De meningen zijn hieronder al zeer correct en uitvoerig beschreven.
Geert is prima gastheer, waarvoor dank.
Wij kregen een upgrade naar de suite. Was heel mooie ruime en zeer rustige kamer.
Het gekraak van de vloer heeft zijn charme
Als enige tip misschien zouden wij het fijn gevonden hebben om fietsen te kunnen huren ter plaatse om s avonds terug naar de stad te kunnen gaan.
De rest allemaal top!
Bedankt

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 7 april 2016

We werden bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij ontvangen met een kop koffie en met behulp van de kaart van Brugge op de hoogte gebracht van de bezienswaardigheden in Brugge. We voelden ons gelijk thuis. De slaapkamer en douche waren ook prima. Door het kleinschalige karakter (3 kamers voor gasten) is het knus en gezellig.
Het ontbijt met de andere gasten aan één lange tafel geeft je echt de beleving van "B&B". Het ontbijt is keurig verzorgd en onze gastheer zorgde voor heerlijke kleine gerechten.
We kunnen dit verblijf aan iedereen aanraden die van een knus verblijf houdt.
Het is echt top!

Kamertip: Kamer aan achterzijde is heel rustig.
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hadden we het genoegen te verblijven in villa des raisins. Een prima keuze bleek al snel. Geert ontvangt de gasten persoonlijk en geeft een prima inleiding en gratis kaart van Brugge. Highlights, looproutes en eet en drink tips. Tevens voorstellen voor mooie routes en alternatieven voor de toeristen drukte.

Wij hadden het top appartement (slaapzitkamer en ruime badkamer met (bubbel)bad) en die is via enkele steile en smalle trappen te bereiken.

Keurige kamer met airco, kluis, (kleine) tv, hemelbed, voldoende (kast)ruimte en een gevulde minibar. Tevens een waterkoker en koffie/thee sachets. Redelijke ontvangst van de (incl) WiFi. Badkamer met bubbelbad, toilet, bidet en separate douche cabine.

Nadelen: 1. Houten vloeren kraken flink, s'nachts/ vroeg naar het toilet gaan wekt je partner en zelfs je evt . onderburen. 2. Bedmatras is vrij hard en ook het bed maakt lawaai bij beweging. 3. Warm water duurt lang. 4. Ontbijt is wat beperkt maar Geert maakt het goed met specialiteiten en hapjes. 5. Relatief prijzig. 6. Muggen(!) bij open ramen.

Voordelen: 1. Gratis parkeren in de directe omgeving. 2. Op loopafstand (500m) van de smedepoort die toegang tot het centrum verleend. 3. Geen hotel 4. Schoon en fris etablissement 5. Vriendelijke en attente bedrijfsvoering.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 13 juni 2015 via mobiele applicatie

Eerste maal B&B te Brugge met parkeergelegenheid op heel korte afstand verzorgde kamer en prima ontvangst door Geert en Carine echt top lekker uitgebreid ontbijt en schitterende uitleg over de mogelijkheden in Brugge bedankt Geert en Carine

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 september 2014

Een prachtig B&B vlakbij het centrum van Brugge. De gastheer Geert heeft ons in de watten gelegd. Perfect ontbijt, goede adviezen, fijne ontvangst. De kamers zijn mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2014