TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hadden we het genoegen te verblijven in villa des raisins. Een prima keuze bleek al snel. Geert ontvangt de gasten persoonlijk en geeft een prima inleiding en gratis kaart van Brugge. Highlights, looproutes en eet en drink tips. Tevens voorstellen voor mooie routes en alternatieven voor de toeristen drukte.

Wij hadden het top appartement (slaapzitkamer en ruime badkamer met (bubbel)bad) en die is via enkele steile en smalle trappen te bereiken.

Keurige kamer met airco, kluis, (kleine) tv, hemelbed, voldoende (kast)ruimte en een gevulde minibar. Tevens een waterkoker en koffie/thee sachets. Redelijke ontvangst van de (incl) WiFi. Badkamer met bubbelbad, toilet, bidet en separate douche cabine.

Nadelen: 1. Houten vloeren kraken flink, s'nachts/ vroeg naar het toilet gaan wekt je partner en zelfs je evt . onderburen. 2. Bedmatras is vrij hard en ook het bed maakt lawaai bij beweging. 3. Warm water duurt lang. 4. Ontbijt is wat beperkt maar Geert maakt het goed met specialiteiten en hapjes. 5. Relatief prijzig. 6. Muggen(!) bij open ramen.

Voordelen: 1. Gratis parkeren in de directe omgeving. 2. Op loopafstand (500m) van de smedepoort die toegang tot het centrum verleend. 3. Geen hotel 4. Schoon en fris etablissement 5. Vriendelijke en attente bedrijfsvoering.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 13 juni 2015 via mobiele applicatie

Eerste maal B&B te Brugge met parkeergelegenheid op heel korte afstand verzorgde kamer en prima ontvangst door Geert en Carine echt top lekker uitgebreid ontbijt en schitterende uitleg over de mogelijkheden in Brugge bedankt Geert en Carine

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 september 2014

Een prachtig B&B vlakbij het centrum van Brugge. De gastheer Geert heeft ons in de watten gelegd. Perfect ontbijt, goede adviezen, fijne ontvangst. De kamers zijn mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 15 januari 2014

Dank je wel voor de leuke en gastvrije ontvangst.
We hadden mooie en rustige kamer
met alles wat je wensen kan,
s'morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt.
Het centrum ligt op een kleine wandelafstand.
We hebben genoten van ons dagje Brugge.
Een aanrader voor wie op zoek is naar een
zeer goede B&B.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 30 december 2013

we waren onmiddellijk op ons gemak bij die mensen, drankje bij aankomst en een kundige uitleg over de bezienswaardigheden van Brugge
het is heel duidelijk dat ze deze B&B uitbaten met hart en ziel
heel tof interieur, alles prima verzorgd, beste ontbijt ooit :)
aanrader!!

Datum van verblijf: december 2013