Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com123 US$
eDreams123 US$
Expedia.com123 US$
Travelocity123 US$
Orbitz.com123 US$
CheapTickets123 US$
Beoordeeld op 26 september 2014

Een prachtig B&B vlakbij het centrum van Brugge. De gastheer Geert heeft ons in de watten gelegd. Perfect ontbijt, goede adviezen, fijne ontvangst. De kamers zijn mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 15 januari 2014

Dank je wel voor de leuke en gastvrije ontvangst.
We hadden mooie en rustige kamer
met alles wat je wensen kan,
s'morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt.
Het centrum ligt op een kleine wandelafstand.
We hebben genoten van ons dagje Brugge.
Een aanrader voor wie op zoek is naar een
zeer goede B&B.

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 30 december 2013

we waren onmiddellijk op ons gemak bij die mensen, drankje bij aankomst en een kundige uitleg over de bezienswaardigheden van Brugge
het is heel duidelijk dat ze deze B&B uitbaten met hart en ziel
heel tof interieur, alles prima verzorgd, beste ontbijt ooit :)
aanrader!!

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 4 september 2013

We hebben al verschillende keren in Villa des raisins verbleven. Je wordt er altijd warm ontvangen met een drankje van de chef. De B&B beschikt over mooie grote kamers die voorzien zijn van alle comfort, zoals TV, frigo,airco en een mooie badkamer. Het onbijt is er dan ook altijd heel luxueus en bestaat uit verschillende soorten brood, pistolets, warm crocque. Van toespijs heb je voldoende keus : ham, kaas, huisgemaakte confituur enz... En een yoghurt en vers fruit kan je altijd als toetje nemen.
Hierbij willen we Geert bedanken voor de warme ontvangsten. Het oud herenhuis is ideaal gelegen: dicht bij het station en ook dicht bij de ring voor wie met de auto komt. Er is ook voldoende parkeergelegenheid. Als je een 5 tal minuutjes wandelt kom je al in het hartje van het oude Brugge terecht.

Kamertip: De kamer met de jacuzzi draagt mijn voorkeur.
Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 12 juli 2012

De ontvangst was hartelijk met een drankje en Geert, de gastheer, vertelde het een en ander over Brugge.
We kregen van hem ook een stadsplan.
Onze kamer was ruim, het bed uitstekend en de niet kleine badkamer had alle uitrusting , die men maar nodig heeft.
Alles ademde een aandacht uit voor het verzorgde detail.
Het was erg plezierig ontbijten aan een zeer grote tafel in een ruim vertrek dat met smaak was ingericht
Het ontbijt was gul. Geert kookte op ons verzoek een perfect zacht eitje.
Ook maakte hij een paar kleine amuses om het zo maar te noemen zoals een heerlijk klein pannenkoekje.
Deze B&B ligt net buiten de wal van het oude centrum, zodat het niet ver lopen is naar het hart van Brugge.
Een aanrader voor iedereen, die iets meer wil dan een goed hotel.

Datum van verblijf: juli 2012