Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 333
Expedia.com
US$ 334
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
US$ 320
Hotels.comUS$ 334
Priceline
Orbitz.comUS$ 334
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.779)
Beoordelingen filteren
1.779 resultaten
Waardering van reizigers
1.157
392
128
53
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.157
392
128
53
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.779 beoordelingen
Beoordeeld op 24 april 2023

geen enkele kamer is identiek, dat is er het authentiek karakter aan. niet alleen staat een warm onthaal u bij uw aankomst te wachten, maar gedurende het ganse verblijf, voor welke vraag dan ook, wordt u geholpen en verwend met een top en tactvolle service.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank PatyS460
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 januari 2023

Tijdens de feestdagen 2 nachten overnacht in de familiekamer. De kamers zijn mooi en ruim maar toch wel zeer prijzig. Het hotel is verder net en er is een kleine minibar waar je iets kan drinken.

De grootste teleurstelling was toch wel het ontbijt. Voor dergelijk klasse hotel en 29 euro/p verwacht ik toch iets meer. Zeer zeer beperkt aanbod van keuze die dan nog niet eens aangevuld worden. Hebben al veel hotels in Brugge aangedaan, maar dergelijk beperkt ontbijt hebben we nog nergens gekregen.

Er is ook een zwembad en sauna dat je voor 30 euro voor 45 min kan afhuren. Ook dit is eigenlijk zijn prijs niet waard. Klein wat verouderd zwembad met koud water en sauna + infrarood cabine. We zouden het geld er niet meer aangeven.

Als je naar Brugge gaat zijn er volgens mij veel betere alternatieve die hun geld wel waard zijn.

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 1880em33
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kristof Vandenheede, General Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2023

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Jammer te vernemen dat niet alles naar wens verlopen is.

Wij werken met dagverse producten alsook hoogwaardige kwaliteit aan producten op ons ontbijt buffet.
Alles wordt heel vers afgesneden waardoor er inderdaad geen producten in massa op het buffet liggen, maar wel degelijk constant aangevuld wordt.
Gedurende deze periode hebben we meer dan 70 gasten gehad die ontbijt namen en geen enkele bemerking ontvangen hieromtrent.

Ons zwembad is enkel beschikbaar op basis van reservatie voor privé gebruik.
We verkiezen om de rust en ontspanning aan onze gasten te kunnen aanbieden en hebben hierdoor de beslissing gemaakt om deze ruimte te privatiseren en een kleine toeslag te vragen om hiervan gebruik te maken.
Indien iedereen vrij toegankelijk zou kunnen gebruik maken van deze ruimte kunnen we dit helaas niet garanderen.

Tot slot wensen wij u alvast te bedanken voor uw verblijf alsook uw positieve feedback betreffende onze mooie kamers.

We hopen u alsnog te mogen ontmoeten in ons hotel in de toekomst.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2022

Met 10 stellen in het centrum van Brugge, inclusief parkeren en wat luxe faciliteiten.
Welnu, in dit hotel is dat perfect geregeld. Van begin tot eind een top service.
Schitterende kamers, geweldig ontbijt. Heb heel wat hotels gezien, maar voor het eerst "dit is meer dan een gewoon ontbijt en de kosten waard". Dat is vaak wel anders.

Datum van verblijf: september 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank contractc2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 september 2022 via mobiele applicatie

We hadden de Tuilerieën gekozen om ons huwelijk met onze gasten in het romantische Brugge te vieren.
De hele beleving was top: mooi hotel met geschiedenis, prachtige kamers (dank u voor de upgrade), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellige bar en een lekker ontbijt!

Kamertip: Private parking
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Mylene P
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 juni 2021

We gaan al jaren met heel veel plezier naar De Tuillerieen, en zijn nog nooit ontgoocheld geweest, behalve vandaag.
Het ontbijt-buffet werd terug geserveerd in de ontbijtzaal, maar het aanbod was enorm beperkt (geen cornflakes, geen melk, geen fruityoghurt, geen chocolade, beperkt aanbod aan koeken/broodjes,...), maar wat ons het meest verbaasde was de keuze uit bereide gerechten. Wanneer je een eitje bestelde, mocht je geen wafel meer bestellen of omgekeerd en het mocht ook maar 1 eitje max zijn. Je moest ook wachten om naar het buffet te gaan tot je uitgenodigd werd, maar na 10 minuten zijn we maar zelf gegaan aangezien er niemand aanwezig was die ons uitnodigde.
Wanneer we hier een opmerking over maakten bij de check-out was de reactie dat ze de prijs van het ontbijt niet verhoogd hadden en dit de nieuwe set-up was. Een set-up waar we dus niet meer naar terugkeren....

Datum van verblijf: juni 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 547mieker
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken