Hotels.com
Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Genoten van 2 mooie dagen Brugge in het zeer knappe hotel De Tuillerien - mooi kader - ruime eigen prive parking van en aan het hotel - crazy fijn en rijk ontbijt, met ruime keuzes - genoten - thx voor jullie gastvrijheid

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Wederom superontvangst... zowel zaakvoerder, receptionist , ontbijtdame , kamermeisjes... steeds met de glimlach. Het familiaal karakter in dit supermooie pand is top. Steeds vriendelijke bediening en supergezellig bar ! Van de opkomende en uitvoerende werken ter verbetering is er niks merkbaar. Een van de beste ontbijten... en dit tot 11 u smorgens zodoende dat je nog iets langer kan rusten. Super !

Datum van verblijf: januari 2020
DeTuilerieen, Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Wij streven er altijd naar om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen, we zijn dan ook vereerd om te lezen dat u wederom heeft kunnen genieten van uw verblijf. Namens het volledige team willen wij u dan ook graag bedanken dat u altijd kiest om te verblijven in Hotel De Tuilerieën voor uw verblijf in Brugge.

Wij plannen onze werkzaamheden zorgvuldig in, zodat onze gasten geen overlast hebben van deze verbeteringen dat wij doorvoeren om zo onze standaard te kunnen behouden.

Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen ontvangen in ons Hotel, waar het volledige team u wederom met veel plezier zullen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel gezellig hotel. Personeel super vriendelijk. Bediening fantastisch.
Er is wel 1 minpuntje. Kuispersoneel mag voor 4 sterren hotel nog iets beter kuisen. Haren in bad vinden van vorige klant is niet zo aangenaam. Mijn zin om in bad te gaan was snel over. Heb dan maar douche genomen.
Voor de rest is hotel een aanrader.
Dicht tegen het centrum gelegen, eigen privé parking. Een de lijn halte vlak voor hotel. Mooi zicht op het water.

Datum van verblijf: januari 2020

Dank u om de tijd te nemen en uw mening over Hotel De Tuilerieën te delen met de TripAdvisor gemeenschap.

Wij zijn echt blij met uw lovende review, ondanks uw opmerking. Weet dat wij er alles aan doen om de kamer in perfecte staat af te geven aan onze zeer gewaardeerde gasten, zeker als u weet dat housekeeping de kamer poetst en deze nogmaals wordt gecontroleerd door een manager en dit is een detail waar we altijd op letten!

Namens het hele team willen we u bedanken dat u hebt gekozen om te verblijven in Hotel De Tuilerieën en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Charme hotel op en top romantisch mooie grote kamers stijlvol ingericht met volledig vernieuwde badkamers. Uitzicht op het water, prive parking top gezellige bar en super ontbijt. Dat allemaal voor 380 euro !!!

Datum van verblijf: november 2019
DeTuilerieen, Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Graag willen wij u hartelijk bedanken om voor Hotel De Tuilerieën te kiezen voor uw verblijf in Brugge. Wat fijn om uw lovende woorden te lezen, we zijn zo blij met deze review!

Daarnaast is het fijn om te lezen dat u ons hotel omschrijft als: Charmant, romantisch, grote kamers en stijlvol. Hoe u ons beschrijft is ook deels hoe we het voor ogen hebben en er is niks beters dan dit te lezen.

Wij hopen u te nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst wanneer u Brugge nog eens bezoekt.

Beoordeeld op 10 november 2019

Mooi hotel met een uitstekende bediening. Het hotel ligt op een fantastische, romantische locatie ten midden van het mooie Brugge. Een attente en joviale manager. Een aanrader. Hier komen wij zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2019
DeTuilerieen, Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dank u om de tijd te nemen en uw mening over Hotel De Tuilerieën te delen. We zijn vereerd dat u voor ons heeft gekozen voor uw verblijf in Brugge.

Het doet ons goed om te lezen dat u van de verschillende aspecten van hotel heeft genoten.

Wij zouden dan ook blij zijn u nogmaals te mogen vewelkomen in het hotel.