Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Als we naar Brugge komen is dit onze favoriet... vriendelijk onthaal en propere kamers. Ontbijt is zeker aan te raden, enkelen vinden dit iets aan duurdere kant wat ons betreft zit prijs/kwaliteit hiervan zeker ok. Supervriendelijke en geangageerde mevrouw tijdens ontbijtservice !

Datum van verblijf: februari 2019
DeTuilerieen, Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Dank u om telkens voor Hotel De Tuilerieën te kiezen voor uw verblijf in Brugge.

Wij hechten erg veel waarde aan uw feedback! U heeft een prachtige omschrijving gedaan van uw ervaring en ik zal er voor zorgen dat deze gedeeld wordt met het team en in het bijzonder onze ontbijtdame! Zij is ontzettend blij met deze review waarin u ook de service speciaal benoemt, voor haar de kroon op haar werk!

Deze mooie complimenten zijn een mooie motivatie en wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen in Hotel De Tuilerieën.

Mocht u een reservering willen maken, twijfel dan niet om dan direct contact met ons op te nemen zodat wij uw volgende verblijf nog beter kunnen maken.

Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Wie echt s verwend wil worden moet echt naar de tuileriëen gaan.
Superdry ontvangst, ongelofelijk mooie kamer, fantastisch uitzicht en daarbovenop nog heel lekker uitgebreid ontbijt,en dat allemaal dicht bij centrum! Echte aanrader!!
Niet te vergeten zeer vriendelijk personeel,daar kunnen vele nog iets aan leren ;)

Datum van verblijf: november 2018
134kristofv, General Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Hartelijk dank voor deze zeer positieve review !

We zijn altijd heel blij om lovende woorden te mogen vernemen na uw verblijf!

Ik breng de boodschap alvast over aan ons personeel die zich dagelijks 100% inzet.

Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een zeer goed verblijf, de kamer was heel mooi gedecoreerd, zeer goede bedden, personeel was super vriendelijk.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met prosecco, veel fruit, salades en alle soorten eitjes, ook pannekoeken en wafels staan op het menu, heerlijk!
Het hotel ligt ook in hartje van de stad, alles is op wandelafstand.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2018
DeTuilerieen, Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Dank u voor even de tijd te nemen en uw beoordeling van uw verblijf in Hotel De Tuilerieën te delen met de TripAdvisor-gemeenschap.

We zijn erg blij om te lezen dat elk aspect van het verblijf naar wens was. Het is erg belangrijk voor ons om u zich thuis te laten voelen en een perfecte gastenervaring te bieden vanaf het moment dat u de deur binnenwandelt tot het moment dat u het hotel verlaat.

Neem namens het team onze oprechte dankbaarheid aan.
We hopen op een volgende gelegenheid om u weer te mogen verwelkomen in Hotel De Tuilerieën.

Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

We waren hier om onze huwelijksverjaardag te vieren. Dit hotel heeft alles in huis om je verblijf onvergeetlijk te maken.
- Mooie ruime kamers
- heerlijk ontbijt
- super vriendelijk personeel
Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2018

We zijn verheugd om te horen dat u bij ons heeft verbleven voor deze speciale gelegenheid.

Wij zijn dan ook ben erg blij om te lezen dat uvan de vele facetten van uw verblijf heeft genoten.

We kijken er alvast naar uit, u opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel De Tuilerieën.

Beoordeeld op 26 november 2018

Dit prachtige hotel is een perfect plek om brugge te ontdekken. In het hart van de stad aan het water kan je niet beter vertoeven. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijke bediening. Een must do !

Datum van verblijf: november 2018
DeTuilerieen, General Manager van Hotel De Tuilerieen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor!

We zijn blij te horen dat u van het hotel genoten heeft !