marico789
Almere, Nederland

Leuk boothotel

Beoordeling van De Barge Hotel
4,0 van 5 bollen10 jul 2023 beoordeeld
Leuk boothotel net buiten het centrum van Brugge. Kamers zijn uiteraard niet supergroot, maar het is voldoende voor een paar overnachtingen. Ook handig dat het station op loopafstand is. Ontbijtruimte is wat krapjes maar ontbijt is prima.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van De Barge Hotel
  • Golden Tulip
2.1 km van De Barge Hotel
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 15 juni 2023

Triestige Aperol-Spritz die eerder deed denken aan een veredelde limonade... Een beetje Aperol (voor de kleur..) en vooral veel spawater. Niets te bespeuren van enige cava of prosecco... en dat voor 12 euro...

Vuil terras en vuile tafels...
Wel vriendelijke bediening.

Geen aanrader dus.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 9 juni 2022

we hadden 1 nacht geboekt in dit "hotel" voor de prijs van 148 euro voor een ( let op)
superior captain cabin met bubbelbad , klinkt veel belovend. maar niets was minder waar .
ten eerste kwamen we toe en er was geen parkeerplaats, die konden we bij huren voor 15 euro , dat moet eigenlijk al inbegrepen zijn in de prijs , maar goed.
dichtbijzijnste parking was 10 minuten wandelen deze parking koste nu maar 5.5 euro voor een nacht maar dat kam er toch maar weer mooi boven op. terug aangekomen aan het hotel waren we vol verwachting naar onze superior cabin,
eerste dat we merkte dat de wifi code die ze gegeven hadden niet werkte . de tv er hing kon welgeteld 2 posten ontvangen , een nederlandse post en nockolodio OEKRAINE !!!! :-) , het bubbelbad was een bad waar je amper met 1 persoon in kon , eerst moest je al goed geoefend zijn om de plastic wand van de douche ( die boven het bubbelbad hing) aan de kant te krijgen om in het bad te kunnen stappen. de bubbels , nou ja bubbels , drie gaatjes die wat lucht blaasde aan de zijkant, daar werd je echt niet vrolijk van . even meegeven , savonds was dat hotel verlaten op de gasten na , geen ENKEL persoon van personeel was er , eveneens een nacht waker was er niet . maar even terug naar de kamer , de vloer die was overal bijgewerkt met kwakken siliconen, zand in de bedden , de matrassen waren niet hard noch zacht maar hadden de vorm type golfplaat , net of er de nacht van te voren een persoon van 300 kg op had gelegen ( met alle respect voor zwaarlijvige mensen ) , de lichten die gingen bij op het knopje duwen enkel aan en uit als ze zin hadden , maar dat kon ook niet anders als de bedrading gedeeltelijk op de muur hangt ipv erin. ontzetten veel vliegen en muggen op de kamer over het algemeen kon je overal je naam in het stof schrijven . minibar of nog maar een kleine koelkast ..... nooit van gehoord ten huize kapitein .snachts hoorde we constant machines en pompen die aan en uitsprongen , conclusie als we die nacht 2 uur geslapen hebben dan is het veel , we hebben nog getwijfeld om snachts gewoon te vertrekken maar we wilden toch graag blijven zodat we onze repliek konden geven tegen de persoon aan de receptie die smorgens toch gelukkig wel terug kwam opdagen . voor dat we dat gingen doen toch maar eerst even een koffie en wat proberen te ontbijten , het spek was volgens mij al 3 dagen terug opnieuw gebakken , in de melkkan zagen wekleine vliegjes de schoolslag doen dus de eet en drinklust was snel over . dan toch maar uitchecken en even praatje doen met de receptioniste . op de vraag of we het naar onze zin hadden gehad , stelde ik een retorische vraag met wat zij onder een SUPERIOR cabine verstaat ? dat was dus dat de kamer wat groter was dan de andere kamers en dat onder andere het bad in de andere kamers niet bubbelde ( whoehaha) en kleiner was ( nog kleiner ? kan dat dan ? ) ze had 1 punt en dat was dat onze kamer iets ruimer was dan de andere maar daar stopte het . toen hebben wij al onze punten opgesomt wat er allemaal mis was en haar antwoord was dat er idd aan de wifi moest gewerkt worden en dat het poetsen een verbeterpuntje was. lang verhaal kort , het hotel was geld NIET waard , maar dit was van te voren al betaald , op de vraag van 1 tegemoetkoming kwamen ze met het voorstel van een drankje ( met of zonder fruitvliegjes , dat konden we nog kiezen) maar hebben we feestelijk voor bedankt , als klap op de vuurpijl moesten we ook nog 6 euro citytax betalen . toen was de maat vol, dit hebben we nog betaald en zijn vertrokken . mijn advies : rechtop klaseren en nooit of te nimmer nog naartoe gaan . laat het aub een waarschuwing zijn vor de volgende eventuele liefhebbers . mvg

Kamertip: gewoon niet doen
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 14 oktober 2021

Bij aankomst hotel ,op het eerste zicht leuk..leuke locatie.niet ver van Centrum.Ontvangst vriendelijk.MAAR s'avonds na diner rustig genieten van je kamer ,mr niets was minder waar.Aantal ongewenste bezoekers in ons bed.Na een aantal slachtoffers te hebben gemaakt werd het te bont.Noodnummer gebeld .geen vrije kamer maar kon misschien eens proberen in het stad.Verkeerd antwoord om 1uur snachts.Koffers gepakt en huiswaarts gekeerd.Volgende dag retour om voorval aan te kaarten en financieel te regelen. Maar dat we geen alleenstaand geval waren kwamen we ook nog te weten.Bezoekers van een andere kamer iets verderop hadden dezelfde beestjes. En omdat ik s' nachts bij de lakens een spuitbus insecticide killer gevonden had ben ik van mening dat dit al langer speelde. Naar mijn gevoel moet hier een professionele firma eens een reiniging komen doen..Dit is geen toevalligheid mr een probleem dat aangekaart moet worden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2021

eerste indruk van het hotel viel redelijk goed mee tot je er eigenlijk de nacht wilt gaan doorbrengen, dezelfde nacht trouwens terug naar huis moeten rijden omdat de kamer vol zat met bedwanzen en niet alleen op onze kamer maar ook de kamer naast mij ook, het nummer gebeld bij problemen en er werd leuk gezegd ga naar stad voor een andere kamer te boeken. we zijn direct naar huis gereden en de dag nadien terug gegaan en kwamen we tot de ontdekking dat er nog een koppel problemen me had met bedwanzen op de kamer, was dus al kamer drie. is geen aanrader om dit hotel nog te boeken want de gezondheid word redelijk op de proef gesteld.

Kamertip: wegens de hygiëne is dit geen aanrader, reden bedwanzen op de kamers
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie ligging , rustig en dicht bij om Brugge te bezoeken. Vriendelijk onthaal , zeer goed restaurant met mooie kaart. Heerlijke menu's aan schapelijke prijzen. Wel weinig parkeergelegenheid aan het schip , parking op 200m aan 5 euro per dag.

Datum van verblijf: juli 2021