Tripadvisor
Brugge
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima maar verwacht geen heel luxe kamer. Restaurant leeg en de bar is ongezellig.
Prima voor 1 nachtje voor een redelijke prijs...
Leuk aan het water en gratis kunnen parkeren.
Volgende x ga ik toch voor 4*

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 december 2018

Heel vriendelijk ontvangst aan de receptie, we kregen een uitgebreide uitleg over Brugge en wat er te doen is. Kamers iets kleiner dan verwacht en niet echt proper. Als de mensen in de kamer boven ons normaal stapten, trilde heel onze ruimte mee. Ontvangst in bar en restaurant wel vriendelijk en in orde, lekker eten. Op wandelafstand van het centrum, met een aangename wandelroute erheen (langs het minnewater). We zouden het niet opnieuw doen, maar ook niet afraden.

Kamertip: Niet op het benedendek, heel veel geluid van de bovenliggende kamers
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten op deze boot geslapen. Het was een propere en verzorgde kamer. Badkamer was ook in orde. Warm water, propere handdoeken, ...
Maar voor die prijs verwacht je toch iets meer. Kamer was zeer klein.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Super voor 1 of 2 overnachtingen, maar de ruimte is te beperkt om langer te blijven. Origineel concept en leuke bar en lekker eten. Slaapkamertje heel klein maar dit is te verwachten op een boot. Zeker eens doen, is de moeite waard en je bent direct Brugge centrum binnen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018

Dit moet je echt zeker eens meemaken !!
Gezelligheid troef, super lekker eten, vlotte en vriendelijke ontvangst
Hier valt geen negatief iets over te zeggen
Alles is wel aan de kleine kant, maar dat maakt het super romantisch
Heel fijn moment beleefd, wou dit echt aan jullie doorgeven

Datum van verblijf: juli 2018