Beoordeeld op 31 juli 2018

Dit moet je echt zeker eens meemaken !!
Gezelligheid troef, super lekker eten, vlotte en vriendelijke ontvangst
Hier valt geen negatief iets over te zeggen
Alles is wel aan de kleine kant, maar dat maakt het super romantisch
Heel fijn moment beleefd, wou dit echt aan jullie doorgeven

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Van zaterdag op zondag gelogeerd in een cabin cruise kamer.Zeer knus ingericht met uitzicht op het kanaal.Kamer en badkamer misschien wat aan de kleine kant maar je zit dan ook op een boot hé.
Avondeten subliem,hadden varkenswangetjes en schartong genomen.Het ontbijt is zeer ruim,spek,eitjes,croissants,...noem maar op.
Boot ligt op wandelafstand van het gezellige centrum.
Kortom,super weekend gehad dankzij boothotel De Bargeres.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Superleuk om mee gemaakt te hebben. Originele plek om te overnachten. Goede bedden. Maar wel een paar minpuntjes wat ons betreft. Dachten dat we s avonds nog wat konden drinken in het hotel, maar dat was niet het geval. En dus gingen we naar de kamer. En daar wat tv kijken. Maar helaas, slechts 3 zenders op de tv!! En dat waren voor ons onverstaanbare talen. En dat terwijl wij toch Nederlanders in Brugge zijn. Dan het ontbijt, dat was prima, op de koffie machine na. Daar leek iedereen problemen mee te hebben. Kwam van alles uit behalve fatsoenlijke koffie. De stad op zich is meer dan prachtig! Erg veel leuke plekken te vinden. Ook de wandelroute naar de stad toe is grandioos. Heb me verbaasd hoe goed deze stad bewaard is gebleven!!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 13 november 2017

Twee nachten doorgebracht in Hotel de Barge. Een perfecte lokatie om Brugge te bezoeken. Zeer vrinedelijk personeel, zeer gedienstig mensen. Prachtige kamers en pure rust. Wie wil er niet wakker worden met alleen de geluiden van water.
Het restaurant heeft een goede keuken. Een zeer vlotte bediening.
Het ontbijt was enorm afwisselend en hierdoor super lekker.
We komen zeker terug

Kamertip: de captain room en officers room liggen op het einde van de boot en dus volledige stilte
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 november 2016

Het is een unieke locatie voor een feest in het mooie Brugge. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer was verzorgd en net. Menu werd aangepast voor mensen met voedsel allergie. Het eten was overheerlijk. Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: november 2016