“een aanrader”

Tourist Run Brugge Day Tours
Geclassificeerd als nr. 19 van 47 Tours in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Lopen in Brugge terwijl u van de stad geniet? Dit kan met Tourist Run Brugge. Wij begeleiden u door de smalle straatjes op een rustig tempo zodat u Brugge in al zijn glorie kan bewonderen. We lopen doorheen Brugge op een rustig moment. 's Morgens vooraleer de stad ontwaakt en al de Bruggelingen en toeristen de stad verkennen of 's avonds alvorens de stad zich klaarmaakt voor het avond -en nachtleven. Ook mogelijk om parcours op maat te maken voor groepen.
7 november 2013 beoordeeld

je krijgt een toeristische rondleiding en je hebt eens een origineel loop parcours, zeker een aanrader!

14 januari 2013 beoordeeld

Ben je een jogger en wil je de stad eens op een andere manier leren kennen... Joviale Thomas toont je eens enkele andere plekjes .... Voor zowel toeristen als bruggelingen heel leuk !!

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
6 februari 2017 beoordeeld

Reizigers die Tourist Run Brugge Day Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tourist Run Brugge Day Tours geweest? Deel je ervaringen!

;